I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Röster i huvuder när jag ska lägga mig

Övrigt - Blandat

   

2006-09-16 23:50

Röster i huvuder när jag ska lägga mig

Först trodde jag det var temporärt, men icke! Nu har det varit igång i x antal månader. Det är så här att varje gång jag ska sova, eller jävligt ofta hör jag röster i huvudet. Det är inte en röst, utan flera stycken som för en diskussion med varandra. Det är inga röster som "säger åt mig vad jag ska göra" utan vanliga samtalsämne. Det är allt från små barn till gamla människor.

Känner inte igen rösterna från något tidigare. Det är alltså helt nya röster var kväll.

Ska jag söka upp min hjärnskrynklare igen och snacka med honom eller vad kan man få för tips. Det hela resulterar ju i att jag inte klarar av det och sätter på tvn tills de försvinner och somnar framför tvn vid 3-4 tiden på natten. Inte så kul när jag ska upp vid halv 7 och dra till jobb vid 8.

Grejen att jag frågar här är att jag hoppas att någon har samma problem och kan hjälpa mig för jag går gärna inte till min psykolog igen för då måste jag prata om en massa andra saker som jag inte gillar.