I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Granne som är tokig i en låt

Övrigt - Blandat

   
Toastare

2006-09-16 14:41

Granne som är tokig i en låt

Okej, ovanpå mig så har jag ett par som bor.
De har nu förälskat sig i en låt som de antagligen (och osmakligt nog) införskaffat på CD-SINGEL (!)
Jag gissar på att den införskaffades för ca 1 vecka sen, för det var då allt började.
De spelar den som tokiga.. om och om igen. På början av dagen, mitt på dagen, sent på kvällen.

Nu har jag lyckats lista ut att det är smörsången "Shayne Ward-
No Promises"

Tyvärr spelas den inte tillräckligt högt för att jag ska kunna klaga.. utan jag hör basen bom bompbomp bom bompbomp, sången hör jag endast nån enstaka gång när balkongdörren är öppen.. och sånt får man ju tåla.

jag måste bara avreagera mig... för det blir tyst och jag tänker "gud vad skönt" ...så tar det kanske en halvtimme så kommer bom bompbomp bom bompbomp!

Innan dess renoverade min granne sitt kök och det kändes som det borrades i mitt huvud...

ja jag har försökt spela över musik genom att själv spela högt, men jag orkar inte ha på musik högt HELA dagen..

Kanske borde jag gå upp och diskutera god smak med dem..

Jag skyller allt på Emma!