these drugs aint as good as we wish they were
Amar: jag försöker lägga upp bilder däre man tagit det passivt med retucheringen. bild ett är orörd men dock åt helvete överexponerad. :) tvåan är leverfläckarna borttagna på ovch han har säkert fixat bort nån rynka :D och det sista är oxå orörd :) så jag kan iaf säga att kurvorna är 100% äkta ;) och du vet ju att jag tycker du är vacker redan :)
Hjulet snurrar men hamstern är död
Kaktus var riktigt fin han :D
Amar: Det var ironi vännen, klart som korvspad jag vet att vi träffats :) Blondskutt: Heh jasså? Jaja, bättre å få reda på det sent än aldrig I guess :D
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
ninosh Jo, jag vet att ett X på handen står för straight edge. Men undra varför för dels var hon packad på bilden och sen stod det "Här är jag full". Fick inte det att gå ihop med vad straight edge står för.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blowhoe: GRYM 80tals bild! Du skulle fan passa in back then :D
Isoptera. ojojoj då är du väl född lyckig då! sin hy såg overklig ut...wow Blowhoe. haha jävlar vilken 80tals bild, knallblå mascara och du kunde inte varit mer äkta DjBrunte . tönt som försöker luras sådär, tänkte att jag måste gjort ett klent intryck haha , och du är ju jättevacker sj och jag utgår från irl och inte bilder..du brukar inte lägga upp bilder här så.. jaja
Femme fatale
Isoptera, hahaha på tal om retuschering, har aldrig retuscherat bilder osv men en gång så var jag hemma hos en kompis och hon tog bild på mig i ett väldigt eh, oansat läge, nu pratar vi armåhleområde så hon satt på allvar och försökte retuschera bort små strån HAHAHHA. de är de närmaste photoshop jag kommit poch fan vilket avtändande samtalsämne :D och jävla idioten skickar runt bilder bland folk för att de ska försöka hitta fel..(armhålan) utan att cencurera mitt huvud HAHAH. men det är också samma tjej som gjort ett kollage på mig när jag gör mina fulaste ,miner (verkligt fula menar jag här, fråga mellanöl och tekone ) och skickat runt till alla hon känner..
Femme fatale
Amar: Haha, jag tycker du verkade ganska blyg back then måste jag säga men klent intryck vill jag inte påstå :) Btw, hur kommer du ihåg hur jag ser ut? Kommer ju knappt ihåg själv och det var ju inte direkt igår vi sågs och som du säger så lägger jag inte ut bilder här direkt ofta. Jag verkar ha tappat bort kabeln till min kamera så jag kan inte få in bilder men får väll ta något med webcamen som väll har 1.2 mpix iaf när jag har lite tid över imorgon.
DjBrunte . haha verkade jag blyg? hahaha åh om någon jag känner fick läsa... men det är möjligt att jag inte försökte jucka mot dit ben, dra dig i håret, göra wazaaaaahälsning etc första gången vi sågs ahahhaa. skulle ju bara köpa en biljett och jag minns faktiskt att jag var rätt låst.. missöde =) Jo men jag minns hur du såg ut, ganska smala bruna ögon, brunt hår, fint ansikte..mja. det stämmer ju? okej jag minns inte i detalj men jag inns vad jag tyckt och sen så hade jag nog känt igen dig på stan där fick du =)
Femme fatale
Djbrunte förresten nu när jag tänker tillbaka från den dagen jag skulle köpa av dig, jag var jätteflummig, typ fumla med pengarna osv, hahaha hatar när det händer mig, för jag går under namnet Översocial/Pratglad men sen ibland, då låser Amar sig och det verkade vara en sån gång. hoppas du inte uppfatta de hela som om jag försökte vara otrevlig mot dig haha nu nojar jag.
Femme fatale
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
BlowHoe liknar ju idol-Agnes på den sista bilden! Och jag är inte arab, jag är polsk men är som en svenne haha
knugen polack? :O men vafan...nej du är libanes! haha. skaffa bild nu förfan så saker kan klarna =)
Femme fatale
Amar: haha njee då jag kan allt ha dåliga dagar jag me :D däremot är min hy på magen "perfekt".. jag var lite torr när jag var lite så mamma badade mig i babyolja hela tiden så magen är len som en barnrumpa fortfarande :D hahahahhaa schyysst polare du har ;) armhålor är inte det lättaste att retuchera haha :D
http://www.tweenerpie.blogspot.com
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Isoptera det är schysst att inte ha hudbesvär, jag var värsta eksemunge när jag var liten, skitkänslig för torrt väder osv rena helvetet med att klia osv but it's all good nu.. slapp finnbesvär i fjortisåldern etc, som kompensation för allt besvär som barn , men d ekunde gått illa fan, pappa hade grav acne, men vi barn har gått efter mjukis-mamma
Femme fatale
Amar: mjo faktikst men när det då väl kommer nån finne är de ju panik istället haha:D ja för du ser ju helt slät ut juh?... slätare än mig iaf :D
jag är finnigast på whoa! iaf på vintern!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Isoptera hahaha nja fast jag får i princip aldrig finnar, har mest erfarit utslag om jag använt dåligt smink längre tid etc. fast just nu har jag fått nå skumt svidande utslag vid hakan..det stör mig för att det svider snarare än hur det ser ut..så: nej jag får inte panik för en finne =) däremot är det inte kul att få dem
Femme fatale
arj-som-fan - du har inte en enda liten rodnad i ansiktet på din bild iaf. ljug inte =)
Femme fatale
Isoptera . när du sa panik så kom jagf faktiskt tänka på ett par eksem jag fick igen som jag inte hade haft sen jag var väldigt liten på smalbenet, fick panik eftersom de inte ville gå bort, samt lämnade fula märken efter sig etc. kunde inte sova eftersom jag satt och klia sönder mina ben och de spred sig vilket jag faktiskt blev galet nojjig över, det var allt annat än kul, eksemen är kroniska och för min del komemr de aldrig försvinna men däremot behöver de inte bryta ut j'mt.. vintern..det är då eksem-helvetet börjar, alltid på samma ställen, knogar etc.. man får vara glad för det man har iaf, huden är soft
Femme fatale
Amar: Hur kan du tro att jag är libanes förövrigt? Bild kommer så fort jag kommer åt datorn med bilderna på -_-'
knugen är det inte du som babblar om arabisk mat hela tiden? har för mig att du skröt sönder libanesisk mat i en mattråd en gång och därifrån har jag fått för mig det... Äh vi glömmer det
Femme fatale
Amar: Ah det är sant, jag använder dock aldrig puder eller foundation.. hittar aldrig någon färg som passar så jag skiter i det istället :D eksem har jag faktikst aldrig fått, men kan tänka mig att det är riktigt jobbigt och kliar :/ haha ne panik var la att ta i men ja.. man vill utrota dem fort :D
FuelDOg: haha lunk också, cool.
Amar F19: Haha, nej verkligen inte! :D
Fueldog . får lust att hänga i din polares skägg, Ahiiiiiahiyyaaaaaaa Isoptera . om du vill kan vi gå över till gb, angående att du aldrig hittar en färg som passar, känns som om det är mitt område, fast åandra sidan är de väl lika bra att du låter bli sånt
Femme fatale
Amar: nej självklart jag behöver mycket sminktips är det ditt område så skriver jag med en gång :D
FuelDOg: haha ja jag har inte sagt något annat heller:P men du är sötast. och jag är här, fan vad jag är här.
FuelDOg: är hos syrran i södertälje, lär komma o hälsa på dig snart igen, faktiskt...
haha var tvungen
Forumssignatur...<br>
blää...vad fan gör dem med sig själva...
Femme fatale
Inte fint, Coleman och Martinez är ju kungar! :D
Amar: Hmm, du har ganska rätt tror jag, vet ej om mina ögon är smala men kanske de är. Det där med att du var flummig kommer jag inte ihåg, kommer ihåg hur du såg ut, att du verkade liiite passiv/blyg iaf just då och att jag var jävligt stressad till SHOW mötet jag var på väg till :)
Får väll posta ett par bilder då, ganska gamla nu men dessa är de enda jag har på datorn för tillfället.
Onykter och på väg till derby onykter på HBJ innan samma derby Uppercut/Splatterkatter till vänster och ..
Är det bara jag som har tänkt på att BBs borde ha jäääävligt svårt att hitta kläder. Om de köper en t-shirt som sitter bra över bröstet/axlar/rygg borde den vara ganska stor i storlken och som ett tält ner till. De kör kanske på brottardress all day. Eller hur funkar det egentligen?
Forumssignatur...<br>
L'âge d'or était l'âge où l'or ne régnait pas
väl utvecklad 5 åring
Forumssignatur...<br>
alkor: Det finns specialla brands som är till för just BBs som passar dem perfekt.
DjBrunte P20 ja juste det har jag ju sett. är det kartellbildning och typ 1000:- för en t-shirt? :)
Forumssignatur...<br>
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
nah, t-shirts brukar ligga på 200-400 o hoodsen mellan 600-1000, ganska normala priser.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language