I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför tittar tjeier ner åt?

Övrigt - Blandat

2006-08-31 19:43

Varför tittar tjeier ner åt?

Jag tittar på många tjeier på video på TV och på dansgolvet när jag är ute och festar. Och alltid när de dansar tittar de neråt. Mot rumpan lixom (hehe). Vaför gör de det?

Vaför gör ni det tjeier?

Every hiphoper has a heart of gold

2006-08-31 22:01
De måste väll kolla så att de dansar snyggt?
www.OffbeatFuckYeah.com

2006-09-02 04:20
rädda för ögonkontakt?
www.mofetajerre.se

2006-09-02 10:32
Tycker inte teårierna håller alls här nu faktist. Mer tjeier!

2006-09-02 10:35
tjeier=tjejer
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---

2006-09-02 12:51
haha det här inlägget är fett roligt, men ja varför kollar man neråt, man är väl bara busy & koncentrerad på dansen, har inte tid att kolla upp på snubbarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-02 14:29
teårier=teorier
"They criticise us for how we are but then they want to dress and eat like us. There is a bit of envy."
- Alessandro Nesta

2006-09-02 14:34
för så fort man får ögonkontakt med en kille på dansgolvet tror han att det betyder "hello there pussycat, kom hit o gnugga ditt könsorgan mot min sexiga shakirarumpa". ibland gör dom det utan ögonkontakt också, men risken minskar iallafall.
<3
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2006-09-02 14:36
Jag är nog en nertittare, och det beror förmodligen helt enkelt på att jag inte är särskilt sugen på att söka ögonkontakt eller danspartners.
"Help the grown folks, they need more help than the children do"

2006-09-02 14:40
jag tror trådskaparen syftar på när rnb-tjejer riktar blicken snett bakåt.. som för att kolla om något lossnat från rumpan där de stod för ett ögonblick sen.

den här blicken ses som sexig, lite "snegla-bakom-axeln-jag-vet-att-du- kollar-in-mitt-ass-och-jag-tycker-om-det "

2006-09-02 14:57
Jag kollar ner när jag dansar me snubbar bara för att dom oftast försöker strula me en och men kanske inte vill de. hmm, förklara knasigt men hoppas ni förstår.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-02 15:08
Stuck up HOES gör så!
Crime Pays, ask the Rothschilds!

2006-09-02 15:14
Haha, jag hatar killar på dansgolvet av hela mitt hjärta. Bara för det står en brud och skakar röv ger det dig inte rätt att kravla runt henne. Jobbiga punkasses!

2006-09-02 15:20
Det är just därför jag sitter ner vid ett bord eller vid baren och försöker se söt ut istället för att skämma ut mig bland alla andra.

And belive me, you get that sommen if you just chill...

Toastare

2006-09-02 15:31
Folk är för rädda... om jag dansar så är det klart jag kollar på den jag dansar med.. för jag står ju inte på dansgolvet själv, utan för att skratta, dansa och ha roligt.
Jag skyller allt på Emma!

2006-09-02 15:35
Allt handlar om att tjejen vill vara sexig, därför kollar hon att hon dansar sexigt och koncentrerar sig på det.

Det är därför killar finns, så dem kan känna sig sexiga när vi ger dem uppmärksamhet sen.

2006-09-02 15:36
Hm, förstår tjejer som hatar killar på dansgolvet, alla som ställer sig bakom och börjar shaka bakom tjejers rövar borde döden dö. Usch.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-09-02 15:48
killar som dansar är väl allmänt metro
And just like he said, I coulda told ya
MF, the holder of a boulder, Money Folder
Toastare

2006-09-02 15:50
det är väl skönt med killar som dansar ...
Jag skyller allt på Emma!

2006-09-02 15:59
I dagsläget dansar killar för att:

1. De är metrosexuella.
2. De vill knulla.
•pave paradise•

2006-09-02 16:09
Jag tycker de e skit kul att dansa med eller utan kille, men asså om man har dansat me en kille på två låtar förväntar dom sig typ att man ska börja strula! Jag har vart me flera gånger som dom närmarsig och jag typ "ööh, jag har pojkvän" och dom ba "varför dansar du me mig då??!!" skit förbannade och går därifrån.

2006-09-02 16:14
För mej är det nästan tvärtom, när jag dansar brukar tjejer börja strula, fattar inte varför man ska strula på ett disco, dansa är det man ska göra, så upp med blicken, stå inte och stirra på mina vita skor!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.

2006-09-02 17:23
senast jag hookade på ett dansgolv var jag typ 16 år... eller kanske 17... Ni ville inte veta det men nu vet ni ändå...
http://www.earforcefm.blogspot.com

2006-09-02 18:50

Mvh: Men kanske du har så fina vita skor?
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2006-09-02 18:53
dansar gärna. jag är väl nåt slags sunkmetro då.
It's only gay if balls are touching

2006-09-02 18:58
fan jag går ut enbart för att dansa.. att tjejer skulle titta ner har jag aldrig ens tänkt på..!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2006-09-02 19:34
jag tittar neråt för annars ramlar jag omkull.
det krävs iofs en hel del starka drycker för att jag ska dansa,
så jag är väl inte så representativ
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2006-09-06 12:22
Jag titar aldrig ned åt även fast alla babesen se ut som (hehe) skit.

Jag tror de kommer från TV:n det där. Tjeierna komer aldrig på nått själv.

2006-09-06 12:56
Kcajsa F18

haha så sant, ett roligt fenomen = )

2006-09-06 12:57

när jag dansar, dansar jag, söker itne ögonkotnakt eftersom jag inte raggar på dansgolvet..då gäller bara musiken. men joinar han och vill dansa så shake it..men jag tänker inte koncentrera mig på att fiska ögon när jag är buzy doing..
Femme fatale

2006-09-06 12:59

och vad är grejen med alla tjuvnyp på dansgolvet? förutom vanligt äcklande så är de allt från att en kille ska gå förbi en och måste nypa i midjan eller liknande eller en äcklig hand på ens röv. det är INTE OK
Femme fatale

2006-09-06 13:03
när jag dansar, dansar jag, söker itne ögonkotnakt eftersom jag inte raggar på dansgolvet..då gäller bara musiken

- Tjejer är ju för roliga. När jag hoppar omkring i mitt rum med bar överkropp och en ölburk och skriker med i metallicalåtar, söker jag inte ögonkontakt.
Vid alla andra tillfällen som innehåller musik gör jag det, annars hade de ju varit bortkastad tid:-)

2006-09-06 13:05
Amar F19

På de flesta dansgolv upphör av någon anledning alla rikets lagar och vett/etikett flyger ut genom fönstret. Det är väl det närmaste apstadiet man kan komma i dagens samhälle. Fråga inte varför, det bara är så.
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-09-06 13:10
jag vet inte, men jag tykker dom flesta tjejjer på dansgolvet beter sig som slynor, iofs tänker jag på folk från pite, men en tjej på fyllan kan vara mkt mer klängig än vad killar, hoes!
((MAAD))

2006-09-06 13:11
mästerkatten . okej men jag dansar inte för att få kontakt med killar. jag gillar stämningwen när folk har kul och då har jag också kul.. jag har pojkvän och jag vill kunna festa utan att någon försöker garantera sig något med dmig. vi kan absolut dansa och det är ju det man ska göra på ett dansgolv?

JaeLee. ja men jag brukar inte vara ute så ofta tillexmpel, och när jag var ute senast vilket var förra helgen så kändes det bara...jag vet inte..tycker folk blir perversare för varje gång. Jag älskar ju att dansa men har märkt att det kanske är bäst att jag håller mig till mitt sovrum än att shaka på ett dansgolv.. klubba är jättekul för mina tjejkompisar som är singlar, eftersm dangolvet är rena köttmarknaden..

jag trivs nog bäst med mina tvspel =)
Femme fatale

2006-09-06 13:13

vad jag gillar med fest är att mina tjejer är så jäkla glada, jag älskar att dansa med dem och allt det tjeiga vi gör..förberedelser och sova-över-ritualen med cornflakes mitt i natten.. tycker om när tjejer släpper loss.. oftast umgås jag bättre med killar eftersom de är spontanare än många tjejer..vill vi hitta på något gör vi det direkt (killkompisar9 tjjer kräver en hel jävla veckas planering..

men när vi festar så är allt bara jättebra, jag går ut mkt för att kompisarna tjatar, inte av eget intresse att bli knulldansad på.
Femme fatale

2006-09-06 13:16

jag vet inte, men jag tykker dom flesta tjejjer på dansgolvet beter sig som slynor, iofs tänker jag på folk från pite, men en tjej på fyllan kan vara mkt mer klängig än vad killar, hoes

jättefulla människor är för det mesta odrägliga kille som tjej. Jag märkte sist när en tjejkompis blev dyngrak att vissa killar visade avsmak.. och vad gjorde hon? jo hon sa jag älskar er till oss andra nyktra tjejer på fyllan..de rynkade pojkarna näsan åt men at tde själva är så jävla fulla, högljudda, testosteronhaltiga, sexistiska och jobbiga är något som absolut inte stör andra killar?

tycker riktigt fulla människor är lika jobbiga oavsett kön..
Femme fatale

2006-09-06 13:17
sant, ! mindre alkohol åt folket! mer dansetikett!
((MAAD))

2006-09-06 13:31

exakt...vissa killar ska spela s jäkla tunga..okej om man skäms för att dansa men vissas attityd är typ jag är kille och riktiga män dansar inte..

Femme fatale

2006-09-06 13:37
gangsters dont dance

2006-09-06 13:38
Bra tråd! Man fick lite perspektiv på vissa saker här som man aldrih har tänkt på. Måste säga att när jag dansar ute så är det 50/50 dans och raggning...eller 60/40 snarare eftersom jag är lite för blyg ibland för att närma mig tjejer
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2006-09-06 13:48

men även om en kille dansar fult..det är inte så att han inte kan vara ett potentiellt ragg..de är ju itne adition för något.. man har ju kul, och om du som kille tar för dig på dansgolvet eller bara är det själv så sägr det ju en del om din självbild :) tycker de som ibland dansar som clowner absolut är intressanta för det
när de bara tjejer som dansar och killar står på rad och glor skapas dålig stämning..det känns likosm spänt i luften..så ser inte ett bra dansgolv ut..tvärtom det är så uppenbart vad killaran gör där och de känns bara fult.
Femme fatale

2006-09-06 13:49

ajuste sen kan man alltid skylla dålig rytm på att man skojdansar eller att man druckigtr..men de enda negativa med dålig rytmkänsla är att man undrar hur i jävlar han ser ut när han k*****

förlåt.. självklart behöver inte de ha en koppling någonstans men bara en "kul" tanke..
Femme fatale

2006-09-06 14:06
Stereotyper Som Stör...

1. 130 kg i bänkpress De där killarna som uppenbarligen spenderar många av sina timmar på gymmet tillsammans. Alla har de snaggat hår, för små t-shirts, tribal- eller draktatuering på sina biceps och en liten fiffig guldkedja. To each his own, inga problem. Problemet är att de ALDRIG dansar när de är på dansgolvet. De står med en öl i ena handen och svajar lite till höger och vänster medan de försöker andas ut emellanåt utan att det syns för mycket. De är waste of space, helt enkelt.

2. "Kolla, vi är kåta lesbianer!" De där två bästisarna, som efter några smirnoff ice börjar simulera avancerade samlagsställningar mitt ute på dansgolvet. Ok, att se två tjejer klänga på varandra är väl aldrig fel, tänker ni. Men nu snackar vi amatörafton med två aspackade ruggugglor. Enda behållningen brukar vara när den ena tappar den andra i backen efter att ha misslyckats med "sparbössan".

3. Den ilskne blatten Ni vet, killen som aldrig får hooka med någon tjej och därför är allmänt grinig och tjurig och måste ta ut all sin frustration på alla andra, förutsatt att de är kortare än honom och svenskar. "EY, MANNEN! VAFAN NUDDAR DU MIG FÖÖÖÖÖ..." Ja, ni vet, killen som också anklagar tjejer för att vara rasister bara för att de inte vill dansa.

4. If you´re Blood throw it up Nej, du är inte Crip, jag skiter i hur blå din trucker hat med LA på är! Nej, du gör inte the C-Walk, även om du kollat på nätet. Nej, du är inte gangsta och nej, ingen är rädd för dig eller tycker att du är särskilt häftig. Och för guds skull, dra inte upp någon apache line tillsammans med dina bleka homies. Nej, nej, nej!

5. Dans är inte kul Men ändå måste f-nskapet likt förbannat ut på dansgolvet och sabba för alla andra genom att bevisa att han minsann också kan. Man kan se på mils avstånd hur obekväm och löjlig han känner sig där han står och försöker finna något slags samspel mellan ben och armar, som flyger åt alla håll och kanter. Utgör en potentiell fara för alla, inklusive sig själv.

Fortsätt gärna...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost

2006-09-06 14:11
Kan även lägga till...

Brudarna som envisas med att bygga berg av sina j-vla handväskor på dansgolvet. Brukar alltid finnas åtminstone tre enorma Prada- och Guccihögar på varje dansgolv. Fy f-n för er...

2006-09-06 14:15
brudar tittar ner för att se om fötter har blivit skodda med någon av de fula skor ni whoaiter brukar länka i alla miljoner skotyrådar.

ser djuret(bruden) en sån sko skvätter det till och hon börjar vibbar i jetfart.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2006-09-06 14:16
2. "Kolla, vi är kåta lesbianer!" De där två bästisarna, som efter några smirnoff ice börjar simulera avancerade samlagsställningar mitt ute på dansgolvet. Ok, att se två tjejer klänga på varandra är väl aldrig fel, tänker ni. Men nu snackar vi amatörafton med två aspackade ruggugglor. Enda behållningen brukar vara när den ena tappar den andra i backen efter att ha misslyckats med "sparbössan".

ahhaa måste ge en kommentar.. detta lebbfenomen. jag tycker själv att tjejer är sexigare en killar OFTA men jag fattar inte varför de flersta som hånglar på dansgolvet 8tjej och tjej bästis-syndromet) gör det så osexigt?

varför varför varför blir det inte hetare? för själva grejen med två tjejer är så jävla hype för många killar och ändå, jag som besitter en grav störning vilket gör att jag kan se saker i killperspektiv rätt bra, så ökar det inte pulsen NÅNSTANS?

har själv blivit kysst av tjejer och de dyker ofta upp på fyllan eller tom i skolan om någon velat sno lite läppglans etc, och jag ser inget fel med att hångla emd tjejer men är meningen att udnerhålla killar så gör det förfan BRA
Femme fatale

2006-09-06 14:17

JaLee. åker inte handväskan in i garderoben? viktigaste som pengar åker ner i bhn. sen får man då och då checka mobilen genom att snällt gå tillnbaka till garderoben..
Femme fatale

2006-09-06 14:20
Amar F19

I fablernas väääääärld...

2006-09-06 14:21

JaaLee. syftar du på handväskan elelr tjejhånglet?
Femme fatale

2006-09-06 14:23

3. Den ilskne blatten Ni vet, killen som aldrig får hooka med någon tjej och därför är allmänt grinig och tjurig och måste ta ut all sin frustration på alla andra, förutsatt att de är kortare än honom och svenskar. "EY, MANNEN! VAFAN NUDDAR DU MIG FÖÖÖÖÖ..." Ja, ni vet, killen som också anklagar tjejer för att vara rasister bara för att de inte vill dansa.

i helgen blev det j urena misshandeldamat pga att någon hade råkat knuffa till en killes syster.. slutade med att 20 kilalr misshandlade en stackare helt blodig och alla jagade arandra ute på gatan...fyfan
Femme fatale