I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem ger whoa ett gyllende lyster?

Övrigt - Blandat

   

2006-08-29 15:33

Vem ger whoa ett gyllende lyster?

Trots att whoa blivit något av en samlingsplats för idioter, en ledstjärna för de förtappade och ett snyggt argument för mer svenskundervisning i skolorna, tycker jag fortfarande att det är ett rätt skönt ställe att hänga på. Majoriteten må vara viljelösa flockfår, caps-lock-missbrukare eller playahead-drop-outs, men tack vare speciella guldkorn i form av helsköna användare, briljanta kommentarer och oväntade incidenter händer det att man sitter här kastar bort tid iaf.

Hade de helsköna individerna inte medverkat och satt sin berömda prägel, hade stället verkat brunt, konstigt, faktiskt en aning trist, och då menar jag inte bakgrundsfärgerna. Detta är ingen virtuell-bitch-slap till de som känner sig träffade av min får-metafor, utan en hyllning till dom som faktiskt lyfter och lyser upp hela sabla placet.


De här förgyller whoa:


1 - Johnny_K_Ståhl
En riktig hjälte som har en kuslig förmåga att fullkomligt döda trådar. Och då menar jag det på ett bra sätt. Tack vare ett briljant språkbruk, en kopiös mängd humor och smarta svar, vandrar han genom trådarna och bara utstrålar kinesiskt visdom. Skulle någon få för sig att ifrågasätta denna legend, inser de fem minuter senare sitt huvudlösa misstag och lämnar tråden med svansen mellan benen. Har du inte stött på denna filur, sök då på hans namn i forumen, och få dig ett skönt skratt eller två.

2 - nuss
En riktigt sjuk tjej som av någon anledning är otroligt fixerad vid katter. Våran korrespondens gick ett tag endast ut på att hon skickade rump-bilder till mig, medans jag försedde henne med katt-diton. Är alltid trevlig och skriver de mest osammanhängande och konstiga saker. Är online ofta, så alltid skönt att veta att någon vettig finns till hands.

3 - quinnan
Har aldrig sett henne skriva något i forumen, men är lätt en av de mest ödmjuka och förnuftiga människorna här. Håller kontakt via meddelande. Hade tidigare en av de mest överraskande och smarta presentetionerna någonsin. Grym, helt enkelt.

Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.