I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

respekt när man ligger och sover

Övrigt - Blandat

   

2006-08-29 14:16

respekt när man ligger och sover

hatar när man vaknar av att folk inte kan hålla käften eller helt enkelt bara kan va TYSTA när dom vet att folk runtomkring dom
S O V E R . jag fattar inte deras stora jävla problem.. min familj kan fan aldrig hålla käften.. dom ska gärna stå utanför dörren och skrika och prata och banka i skåp och sätta på radio och gärna DAMSUGA eller slå i spikar i väggarna och allt vadfan dom kan komma på..sen när man ber dom vara tysta tittar dom på en som man inte är riktigt klok i huvet.."öööh, vadå? öhö öhö.." hej jag har noll IQ. jag FATTAR inte hur jävla svårt det ska vara att göra sånt när folk väl har vaknat? det värsta är när dom själva nångång blivit sura över att man råkat väckt dom när dom legat och sovit...

jag har en tjejkompis till mig också, vars familj är ännu värre.. dom ska in i rummet när man slaggar över där och pyssla och prata i telefon och sätta på radio i RUMMET där man sover..

vilka jävla idioter!!!!!!!

när jag går upp försöker jag vara knäpptyst och stänga dörrar, lådor och skåp så tyst jag kan..och smyyyger omkring...

jag kan inte beskriva min längtan till vi hittat en lägenhet till mig och jag får flytta.

Hur stor respekt har ni för dom som sover? berätta era vill-sova-stör-mig-inte-historier.

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke