I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Stalker till "vän"

Övrigt - Blandat

   

2006-08-26 13:22

Stalker till "vän"

Japp, Whoa hur fan blir man av med en Stalker som är helt socialhandikapp på ett negativt sätt, personen i fråga uppfattar inte fina vikar som att "passar inte idag" för 5 gången i rad och allt man e "lite trött" och om man säger att hon kanske inte borde ring till mig mer idag eftersom hon har ring mig 3 ggr den dagen och gjort så i 3 veckors tid. Spelar ingen roll vad fan ja gör jag blir inte av med personen. Mina andra vänner har börjat unvika mig för att hon följer eftermig och dom är rädda att personen ska bli fast vid dom. Hon dyker upp där jag är "händelsevis" av en ren slump... Säg att personen ringer å frågar vad man ska göra och jag säger... nää ska vara med grabbarna ikväll bara å chilla, då svarar personen fan va trevligt vilken film ska VI se och att den kowmmer över om 15 min för att vara med. Man vill ju inte fly landet för att bli av med personen men va fan gör man för att blki av med personen????? help me!!! tack på för hand.

Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!