kompis med andra könet?
tja, jag heter Simon! jag har en flickvän, och vi har vart tillsammans i ett år på söndag och under det här året vi har vart tillsammans så har jag blivit av med lite kompisar där jag bor, dom har blivit punkare och allt möjligt efter det ^^. Har varit lite jobbigt oså när man inte har nån att snacka med direkt när inte tjejen är här mår man bra av att ha tjejkompisar att snacka med ibland är min fråga? är lite trött , ifall det är stavfel och liknande och om det inte är stavfel och liknande är jag trött ändå :( tack o hej
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
och är det inte rätt forum så får ni ändra..
kan nog va bra ibland risken är att man lätt kan falla för dom
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
oh shit, det lät inge vidare fuck kompis med andra könet! :(
är bara mmin erfarenhet men så länge man är kompis är det fett
jag va väldigt svartsjuk ett tag när min flickvän va med killkompisar i skolan o sådär. så hon har sagt typ : vill jag ha kill kompisar så får jag det, du kan inte bestämma.. och jag har alltid sagt : det finns inget som heter kompis med andra könet kanske bara va mitt ex som fick mig att tro så, vad vet jag blaha
Fast man kan liksom aldrig vara kompis med en brud på samma sätt som med en kille (om man själv är kille dårå). Det blir bara så... konstigt.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
du har rätt
*r polare med en brud i klassen ska jag vara ärlig så kan jag inte fatta hur hennes pojkvän tillåter det men han känner väl sig inte hotad eller något
ibland ser man i skolan att "flickvänner" sitter i knä och skit på deras killkompisar får nästan lust att be dom sätta sig på annat sätt ;/ :P kanske bara är jag som är paranoid, ingen aning
Bullshit, jag har alltid haft minst en riktigt nära tjejkompis, brukar inte göra något annat på något annat sätt med dem än jag gör med mina andra kompisar. Visst den första tiden man träffar en brud så är det väl lite annorlunda, men när man väl är kompisar är fasen där det kan vara något på gång över för mig iallafall.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
nej kan jjag fatta men då är det din brud det är fel på som sitter ddär hon borde veta bättre =)
Shakes nej blir so sagt lätt att man faller för bruden
om man vart kompis med nån tjej sen man va liten känns det okey men om man nästan ska ut och leta efter en killkompis? jag förstår inte :(..
intense jo dte klart men det ända jag säger att märker man att man för mkt gemensamt är risken för stor att man blir tillsamns och sabbar vänskapen
får se till att hitta en oaktraktiv elak tjej då :(
"vi är bara kompisar" det är ett elakt fenomen.
SKU - SKU - SKULASON!
Håller med Intense. Varför ska man begränsa sin vänkrets till att bara gälla ena halvan av mänskligheten. Det är så jäkla berikande att ha polare av andra könet - tycker ofta att jag kan få syn på en annan sida av saker mha mina killkompisar. Vad gäller pojk/flick-vänners avundsjuka får de lära sig att leva m det. Ska man va sotis för att partnern har polare av annat kön kan man lika gärna låsa in den så den aldrig träffar några potentiella hot mot relationen.
Klart det kan gå snett om man har otur, men ska ni leva hela livet begränsade av den risken? Var kompisar med folk ni gillar, och försöker ni stoppa er pojk/flickvän från att ha kompisar av andra könet så säger jag bara: lycka till med förhållandet. Blir nog jäääättetrevligt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Min flickvän vill att jag skaffar fler polare av motsatt kön, så det finns nog fördelar med det....bara att jag inte ser de :O
Redline!
jo, min tjej säger också att jag ska skaffa en tjejkompis av nån anledning, kanske för att hon ska kunna säga sen "men vadå, du har ju tjejkompisar" jag vet inte :P
nej! men andra killars flickvänner som inte går på den skolan. kramas och sånt där skit knullar också för den delen. inte i skolan dårå men
jag tror att du är väldigt svartsjuk och det är bara destruktivt. jag skulle försöka lita på henne vad hon än gör, om jag av inte kände att jag kunde lita på min flickvän skulle jag inte tycka att det var värt det. hon är inte din fiende?
---->www.gangsterboogie.com
jag var svartsjuk som fan i mitt förra förhållande och ont föder bara ont. jag kan fortfarande vara svartsjuk men det är inget jag vill ha i mitt liv. OBS jag säger inte att du ska dumpa henne jag säger att du ska dumpa svartsjukan. vill hon ha dig så vill hon ha dig, vill hon inte så fuck henne. låt henne göra vad hon vill, det handlar inte om vad hon gör det handlar om vad hon tänker när hon gör det. det är i så fall DET du har rätt att vara svartsjuk på enligt mig, och det får ni ju prata om så ni vet var ni har varandra. blabla lycka till.
---->www.gangsterboogie.com
eeh jag kan vara kompis med killar även om ja har pojkvän. då fattar ju alla att ja bara vill ha polare o inget mer. dessutom faller man inte helt plötsligt för en kompis om man redan är förälskad i sin partner. o gör ma ndet så va nog förhållandet inget o hänga i granen ändå, om minsta lilla grej kan rasera allt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha typ alla mina killkompisar är gamla ragg som inte blev nåt, antingen att jag dissade dom eller tvärtom. Så det kan ju kännas lite..ostabilt. Men å andra sidan kan jag snacka väldigt öppet och få andra perspektiv än om man pratar med tjejepolarna, om man är rätt tajt med personen vill säga.. Så det är väl inget fel att ha kompisar av båda könen liksom?
för mig spelar könet ingen roll när det kommer till kompisar och vänner. en kompis är en kompis liksom. de är inte attraktiva i mina ögon, de är kompisar. jag har både tjejkompisar och killkompisar. funkar skitbra. dessutom, ska man snacka om att det skulle vara problem med att vara kompis med någon av andra könet pga sexualitet och sånt så skulle jag som bisexuell ha jävla massa problem iom att jag går igång på både tjejer och killar. skulle ju vara tvungen att vara ensam resten av livet. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det går att ha tjejkompisar, ja. Det kan bli fel dock, men killar faller nog lättare för tjejkompisar är tjejer förkillkompisar tror jag, eller, olika från person från person iofs. Det går, men det kan bli fel, men det behöver det inte
Va i hela fridens dar, jag har alltid haft en massa kompisar av båda könen, har fungerat hur bra som helst. I min världsbild finns det nog inte att bara vara polare med folk av samma kön som en, det skulle kännas hur mysko som helst.
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
Självklart kan man vara kompis med någon utav det andra könet. Shit, tror ni att bögar ser precis alla andra killar som ett potentielt rövknull? Det gör ni säkert, eftersom att ni själva ser alla kvinnor som ett potentiellt ligg. Svin.
Ja vafan, jag har kompisar av andra könet med, det blir kanske att man myser lite, men det är mest på fyllan och de fattar båda dagen efter att det inte var något.
Ja fan, det går ju inte att ha en punkare till polare, usch!
Nej för fan, punkare är läskiga. Det hänger massa i tändsticksomårdet i Jönköping, håller mig borta från dem. Blir lite rädd när jag går förbi punkare
jag tänkte samma sak som skillz.
iofs. så är punkarna i tändsticksområdet för jävla fåniga, men vadå.
har tjejkompisar som jag är bara kompisar med.. orka bara ha kill kompisar lixom..
vafan.. skit i de du!
förstår inte varför man ens ser kön på kompisar...
Vafan,kompisar som kompisar,spelar ingen roll vilket kön
Meep meep
imo bör man inte skaffa nya kompisar av det andra könet medan man har en partner kompisar av motsatt kön som man har med sig in i ett nytt förhållande ska respekteras, accepteras och så vidare.. men typ: "du kommer ihåg kristian som jag träffade på o'learys, vi ska typ gå på stan nån dag" slutar oftast med att hon dumpar dig för honom.. så gör inte likadant mot henne
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Hade varit lite oroad om min framtida kille inte hade tjejkompisar!
<br>
min bästa kompis är tjej..o har nog mest tjejkompisar över huvud taget..
såklart du kan ha tjejpolare! Stör mig så på när människor plötsligt slutar umgås med deras vänner av de andra könet bara för de har fått kille/flickvän. Jag har alltid umgåts mkt med killar, men bara för det betyder de inte att vi har sex eller har andra känslor för varanda. Man måste ju kunna lita på varandra om man är tillsammans med nån. yeee så tycker ja iaf :D mdubbelc P22 , men ja håller med om att du kanske inte bör börja umgås med nya tjejpolare nu. Iaf inte sånna du träffar typ på krogen. Sen tycker ja att klasskompisar är en helt annan grejj. oj va mkt ja skrev nu ;D
själv föredrar jag killkompisar.
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
okey ;D
Vaffan, mina två bästa vänner är killar. Funkar hur bra som helst.
Tyvärr så är det inte samma sak med killar som har tjejkompisar och tjejer som har killkompisar eftersom att det är allmänt känt att killar fungerar bättre i grupp är det givetvis även så att det fungerar bättre att vara kompis med killar rent allmänt, lol! (I 1on1-kompisrelationer så spelar nog kön inte så stor roll)
Klart som fan man kan ha kompisar av det andra könet :) Har haft tonvis med tjejkompisar även när jag varit tillsammans med någon, aldrig varit ett problem för mig. Sen är det så klart helt individuellt, somliga klarar av det bättre än andra.
Look with your own eyes - See with your own mind
Jag har i stort sett bara killkompisar. Så jag skulle bli ganska ensam om jag inte kunde umgås med dom. Men som mdubbelc sa så ska man vara försiktig med nya bekantskaper. Jag skulle nog bli ganska svartsjuk om det skulle gå till på det sättet.
You're just jeallous 'cause the voices only talk to me
de va nån som redan skrev de men i början innan jag riktigt vet att han e polare, så kan de va lite spänt. men accepterar killkompisarna att jag har pojkvän så får min kille snällt acceptera att de e mina kompisar. de klart, vissa killar ''går de inte'' va polare med, för jag kanske tycker de e sexiga men vill va med min kille o inte riskera nåt lr så stöter de på mig fast jag inte e intresserad/har pojkvän. de handlar juh mer om hur jag e mot min kille versus hur jag hänger med kompisar oavsett om de e killar/tjejer. om min kille fortfarande har issues om polare då, då e de hans problem o nåt han får jobba med om han vill ha kvar mig i sitt liv.
och..???