I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

klåda i skägget

Övrigt - Blandat

   

2006-08-25 00:05

klåda i skägget

jag har ett jobbigt problem..

för ungefär 3 veckor sen fick jag massa utslag i högra armhålan.. ju mer jag kliade destu mer utslag fick jag... köpte kortison och det blev lite bättre.. förutsatt att jag inte kliade då!

men sen fick jag ett utslag på hakan och jag var helt 100 på att det var ett myggbett.. så jag kliade som fan o till slut fick jag 3-4 utslag till runt höger sidan av hakan...

eftersom jag såg ut som en pubis-variant av zz top killarna var jag ju tvungen att raka mig.. semestern var slut och jag jobbar i en steril miljö.. så de vara bara o raka sig...
men allt eftersom dagarna gick blev klådan bara värre o värre och ni vet hur det är när det verkligen kliar, det går fan inte att hålla sig borta..

nu när mitt skägg sakta men säkert växer ut känns det som om utslagen bara blir värre o jobbigare.. men det är nästan bara på höger sidan av ansiktet.. likaså klådan under armarna (även om de nästan är helt borta)

va hos en företagsläkare men han visste inte riktigt va det va utan gav mig starkare kortison och lite bakterietabletter...

vad jag undrar är:

är det någon som känner igen sig?

så där, kortfattat o bra!

bollen är rund och en match är 90 minuter