I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

känslor etc....

Övrigt - Blandat

2006-08-24 18:59

känslor etc....

Jag har väääääldigt svårt förr att visa några känslor för vänner eller vafan de nu e! kan räkna dom tillfällena jag gråtit framför någon på en halv hand! och detta suger, jag har aldrig sagt jag älskar dig till någon förutom till morsan o farsan när man typ va 7 år eller nått.....nån annan som jag?

stop bröd!

2006-08-24 19:01
klart det finns..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-08-24 19:02
Im like you.
När man ser ljuset i tunneln är det oftast tåget som kommer

2006-08-24 19:02
jo de kan jag tänka mig, men när man i princip växt upp med att visar man känslor så är man en j'ävla kärring osv osv......nu när man börjar bli lite äldre med, så börja de störa mig mer o mer, fan gör man?
stop bröd!

2006-08-24 19:03
börja visa mer känslor helt enkelt.. tänk efter vilka du bryr dig om och visa det för dom :)
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-08-24 19:06
ja men det är inte så lätt som de kanske låter, kan inte...mår illa då! tex (detta e sjukt enligt mig) nu när man som sagt har blivit lite äldre så kommer man ju närmare polarna osv, man skrattar tillsammans o man vet vart man har varann osv....detta äcklar mig nått så fruktansvärt, tex drar nån ett skämt o vi skrattar allihopa så kan jag känna mig totalt jävla äcklad o få panik osv....
stop bröd!

2006-08-24 19:14
drar nån ett skämt o vi skrattar allihopa så kan jag känna mig totalt jävla äcklad o få panik hahaha!!

2006-08-24 19:17
det lät riktigt jobbigt hörrudu :P
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"

2006-08-24 19:18
Ja visst, jag har inte sagt jag älskar dig till någon, någon gång tror jag.
jagvillocksåhaenblog.com

2006-08-24 19:20
För 1-2 veckor sedan var det första gången jag sa "jag älskar dig" till en tjejkompis. Har heller aldrig sagt det till killkompisar.

2006-08-24 19:23
nuss F22: haha visst låter de kul :P men de e de fan inte, hehe!

men vafan ska man göra? o prata ut me nån det är typ inget alternativ, har kunnat stått o hatat alla i min familj, men sen går alla iväg i 2 min sen är allt som vanligt igen! är en väldigt känslo-skadad liten jävel =))
stop bröd!

2006-08-24 20:44
Nån som varit i samma situation o gjort nått åt de :S?
stop bröd!

2006-08-24 20:48
jag är likadan... Kan inte yttra orden ''älskar dig'' till någon... Någonting säger stopp i huvudet...
...

2006-08-24 20:59
Du har i alla fall känslor, du är orolig och undrar om det är konstigt att fungera på det här sättet. Jag säger aldrig "jag älskar dig" eller andra fina komplimanger, men det har blivit bättre på senare dagar.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2006-08-24 21:29
broed__ P20: jag är inte orolig, jag är bara så förbannat trött på de.....

hade en tjej jag började gilla ett tag, men när de nblev för mycket så bad jag henne dra åt helvete istället, hehe!
stop bröd!

2006-08-24 21:44
Jag känner ibland likadant. Jag tycker inte om att komma nära människor, varken människor jag känner eller människor jag inte känner. Om jag t.ex har haft ett nära privat snack med en barndomsvän eller något, så äcklas jag fruktansvärt av hennes erkännanden och att vi avslöjat saker för varandra.
Om vi är några stycken som skojar sprids först en känsla av eufori och sedan en av panikartat äckel och rädsla för att komma dem för nära.
Det känns även som om de är ute efter mig.

2006-08-25 16:10
Shazzie_ F14: PRECIS!!! samma som mig fan!
stop bröd!
Graffare

2006-08-25 16:20
jag slänger ut "jag älskar dig" i tid och otid till kompisar,lärare,rektorer,alkisar på stan och ragg
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2006-08-25 16:21
Welcome to the Swedish life..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-25 16:32
Beats P22: Huh?
stop bröd!