I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Får hon göra så?

Övrigt - Blandat

   

2006-08-24 16:23

Får hon göra så?

Hejsan, Kanske ska ta det från början..

En kväll i somras blev jag anklagad för något jag inte gjort. Polisanmälan och skit, Och igår var jag på förhör hos en ful poliskärring som heter Monica, Som har olika frisyrer och hårfärger varje gång man är där.

Och jag kallade in ett vittne på att ag inte gjort något, Han var där idag. Nu ringde han för två minuter sen och talade om för mig att den där dumma kärringen suttit och snacka skit om mig, Vad jag görm Som inte är ant, Till en av mina bästa kompisar och hans mamma, Får hon lov att göra så?

För två år sen snackade hon skit om min kompis när jag var där, Jag ringde och talade om för honom vad hon gjort, Hans mamma ringde och skällde ut henne. Samma sak gjorde jag då hon sa det.


Och nu funderar jag, Åker jag på nånting om jag talar om precis vad jag tycker om henne rakt i hennes ansikte? Och alltså, säger precis vad jag vill!?


eller jag kanske kan anmäla henne för det? Ärokränkning och så, Plus att hon tog uppen sak som jag åkt fast för innan, Och talade om det för honom. Får hon göra så?

Och vad kan jag göra åt det?

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta