I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp angånde p-piller!

Övrigt - Blandat

   

2006-08-24 12:13

Hjälp angånde p-piller!


Hej, jo såhär är det:

Jag började ta mina p-piller för ca 1 år sen och för bara någon dag sedan bara kom jag på att det måste ha varit vid samma tid som mitt deppande började. Jag hade dock anledningar att vara deppig men jag har tagit mina piller så fel att jag börjar hoppas på att det är dom som gjort mig såhär överkänslig på nått sätt.

Jag har vart jättedålig med att avsluta kartor, jag missade för många ibland så jag bara slutade på en karta o började kanske på en ny nån vecka efter såfort ja kunde.
Jag tänkte aldrig på hur det kunde skapa hormonrubbningar eller så.

Well well, såfort jag kom på att detta kan vara orsaken till att ja mått så skumt i ett år nu så drog jag till ungdomsmottagningen direkt, men tanten verkade ovettig! hon svarade typ ".. men ho ho ho, det beror ju helt på hur du är som människa, alla tar sånt olika.. ho ho ho".. >:(

O jag frågade om samma fråga typ 8 gånger, -"ja okej, men rent hormonmässigt, skapar det en stor obalans, hur stor kan effekten vara som högst?" men hon sa bara ho ho ho typ
O hon bara svarat på det kunde jag iaf utifrån det själv veta hur känslig jag är och hur jag kan reagera på det.

Min fråga till er är:!
Har ni haft liknande problem med era p -piller?
Vet ni om man kan må riktigt dåligt av att strula med kartorna på det här viset?


när ungdomsmottagninge failar så finns altid whoa där <3

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.