I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pokerrobotar fångade på bild. Jo, det är sant!

Övrigt - Blandat

   

2006-08-22 08:13

Pokerrobotar fångade på bild. Jo, det är sant!

Jag tror jag fått skymten av pokerrobotar för första gången. Via Everestpokers lir satt jag och lirade inatt, och dessa var dom jag stötte på, detta har aldrig hänt mej tidigare, men är inte det här robotar? MÅSTE ju fan nästan va det.

Robot nr.1?
- ISTROIS är en robot, eller bara så sjukt fingerfärdig, allt det som står i chatten skrevs på mindre än 2sek då jag råkade ha ögonen på chatten just då. Han säger ju inte precis någon sammanhängande heller. ISTROIS var för övrigt grek, det stod det när man höllt muspilen över hans karaktär vid bordet (glömde ta med det på kortet). Han verkade inte vara programerad för att vinna precis, han var den första som åkte ut.

Robot nr.2?
- ._.0sC@R._. ser man tydligt dock att han inte är svensk. Ändå säger han exakt samma skit som ISTROIS, och det på ultrasnabb tid. Och ja, han sög.

Robot nr.3?
- gillbyll321, seriöst ditt jävla mongo, vafan tackar du för?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.