I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vuxenacne? Hjälp!

Övrigt - Blandat

   

2006-08-21 21:37

Vuxenacne? Hjälp!

Hej alla intresserade, tacksam för hjälp vad gäller mitt nya problem.

Har under våren och sommaren fått problemhy out of nowhere. Inget mysterium kanske om man betänker hur mycket sol jag utsatt mig för och hur mycket jag har rökt. Eller? Kan man få permanent acne av att sola en sommar och röka ner sig på eftermiddagarna? Är det för sent för att vända trenden?

Jag tänker mer och mer på min hy, ska börja träna igen, dra ner på rökat KRAFTIGT och dricka massa vatten. Men sen då? Hjälper det? Eller smittar det runt i ansiktet och när det väl börjat finns det inget sätt att få slut på det?

Ni hör hur jag resonerar. Hade det varit någon annans problem hade jag kunnat lösa det, men när det gäller mig själv och jag blir så uppstressad av det kan jag inte tänka klart. Vill röka ner mig lite nu men jag ska fan kämpa, dricka vatten och äta en frukt.

Förresten! Är bastu bra eller dåligt för problemhy?

It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...

www.pawshop.se