I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Paintball: Är detta något att hänga i granen?

Övrigt - Blandat

2006-08-21 20:18

Paintball: Är detta något att hänga i granen?

Tjo!

Jag och polarna tänkte ge oss ut i skogarna och kötta sönder varandra med färg! Men vi vet ju inte riktigt vad som är bra grejjer när det kommer till andamålet. Vi hittade dessa och undrar om det är någon som vet om det här är bra grejjer.

www.stratec.nu/produkter.asp?catA=T ..

Tack på förhand!

Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-08-21 20:19
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12

2006-08-21 20:19
jag kan ej öppna länken men koll www.hobbex.se där säljer dom bra paintball markörer beror lite vad ni tänker lägga på vapen men kolla där
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone

2006-08-21 20:20
det där lät soft och billigt !
, öl behöver inte ens nämnas, grunden till en välbalanserad kost.//whatone

2006-08-21 20:23
najs ananrs kan ni ju åka till nått ställe dä'r man kan hyra paintboll och spela nån gång.

2006-08-21 20:27
Färgblind P0

Naa, roligare om man kan ge sig ut spontant utan att hålla på och boka och jobba sig :)

2006-08-21 20:30
papalgi ett tips är iaf att inte spela i shorts och t-shirt gör förjävligt ont med paintboll :P

2006-08-21 20:45
Smärta är en högre form av njutning mina vänner :P

2006-08-21 21:25
jag har både sommarjobbat/extrajobbat och tävlat i paintball, en BRA markörer (vapnena) görs av tex Angel. en beggad sån kan du få för kanske 7000:- i lagom skick, sen ska du ha luftsystem... 2500:- , mask o massa.. leddsna men skare va bra grejer ere dyrt :), men eftersom ni ska va skogs spelare kan ni fan köpa vad som hälst men grejerna håller inte men det får ni ta. :)

2006-08-21 21:27
Fysisk smärta är bara feghet som lämnar kroppen.
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen

2006-08-21 21:29
finns det någon bättre känsla än att komma upp bakom en lite småfull polare med 100 skott kvar i magget och bara lassa ut så många kulor man kan innan polaren fattar vad som hänt (helst från under 1 meters avstånd)
"Håll Käften, din jävla arbetare. Annars kommer jag ner och slår ihjäl dig med plånboken", okänd 08:a på Marstrand

2006-08-22 00:50
Bra pris ju, skumt bara att det är 3 st. Inte den idealiska siffran om man vill köra lag
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2006-08-22 00:52
schyssta internetpriser dom hade

2006-08-22 02:03
Paintball är fruktansvärt roligt..
DING DONG

2006-08-22 15:04
knasss P17

Vi ska ju inte vara speciellt seriösa så vi vill inte lägga ut en mindra förmögenhet på grejjer.

Fles P21 förklarade rätt bra vad vi är ute efter :)

2006-08-22 15:10
Se bara till så att det är dubbel glas i maskerna och inte singel, annars blir det immigt på noll tid och ni kommer inte se ett skit.
Don't trouble trouble until trouble troubles you
Rätta mig om jag har fel.

2006-08-22 15:12
Fles P21
Jag vet exakt vilken känsla du pratar om :D, fast det var med softairguns. Vi var några polers som körde softiskrig hos en av dom. Jag gick runt hela huset beväpnad med en mini uzi och kom upp bakom en kille, stackarn vände sej om och sket på sej när jag sa: "Say Hello to my little friend!". Ratatatatatatatattatattatatatatatatatata tatatatatatatatatatatat

60 skott på bålen, armar och ben.

Garva ihjäl mej samtidigt
>:D

I rz 3vul g33nuz

2006-08-22 16:54
Papalagi P22 hahah vet, ville bara visa va de kostar om ni ska ha riktiga grejer ;).. men jag kan säga att budget markörerna med BÄST kvalite som typ alla uthyrningsställen använder sig utav är Tippman 98 . kostar 1500kr st på
www.mamut.com

2006-08-23 07:57
AAAAAAAAAAAARRRRRRGHHH!!!!!

jag vill spela paintball......helst måste Filip och hans tjej vara med igen......ni förstår att känslan förhöjs en aning när det är polarens tjej man ska smyga upp på......

oj oj oj vad arga dom kan bli, muhahaha
"Håll Käften, din jävla arbetare. Annars kommer jag ner och slår ihjäl dig med plånboken", okänd 08:a på Marstrand

2006-08-23 10:21
hur fan ska man kötta sönder varandra med paintball?.....man får färg på kläderna och ett litet blåmärke.....lika bra att springa fram till folk på gatan och bara peppra tills dem ligger ner. de ska ju va sport i de vafan.

2006-08-23 10:26
Kokolina.. låter jävligt nice att bara kubba fram i en folkmassa och meja ner alla.. Vad kostar de billigaste paintball geväret ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-23 11:14
Jag har bokat in nu nasta vecka, jag och 15 andra polare ska spela paintball...jag maste saga att jag ar lite radd for att det ska gora ont, igar nar jag pratade med en polare som ar KILLE, sade han tusen ganger " do we get any helmets???, are there any protection??, can I shoot girls??", typ han sjalv var lite paranoid ochhan ar kille... sa alla ni som har spelat paintball... HUR ONT GOR DET EGENTLIGEN? Typ har man ont i tusen ar efterat???
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-23 11:30
Det är inte så farligt, känns gör det... du får blåmärken som sitter i ett par dagar kanske, men sen beror det på vart du blir träffad och hur långt det är mellan dig och personen som skjuter på dig. Ju närmre man kommer desto ondare gör det.
Don't trouble trouble until trouble troubles you
Rätta mig om jag har fel.

2006-11-04 13:17
asså kanske lite sent inlägg men va fan!!!

hur ont det gör beror helt på er själva.....springer ni runt i kamo-kläder så känns det knappt men gör ni som oss "riktiga" män så kör ni i bara susp och mask, då kan det göra jävligt ont!

tjo bang!

2006-11-04 13:37
Det är super kul med paint ball !
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!

2006-11-04 17:09
Jag skulle inte banga, verkar fett kul.
SÅÅÅ ont lär det ju knappast göra, blåmärken lär man ju självfallet få.

2006-11-04 20:01
Det gör inte så ont, inte värre en att man klarar det. Sen så varar smärtan bara en kort stund.

Om det är någon som är sugen på att spela i gbg trakten så holla!