I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tre saker som säger något om dig.

Övrigt - Blandat

   

2006-08-21 05:23

Tre saker som säger något om dig.

sitter här nu kvart över fem på morgonen och är smått uttråkad så jag tänkte slänga in ännu en tråd där vi kan lära känna varandra lite mer små barn :D

ni ska visa tre saker som ska visa vem ni är. det kan vara allt ifrån digitala grejor till svarta lädertangas om ni nu tycker om sånt :)

så jag tänkte börja nu iaf..

1: Min kamera! älskar att fotografera :P http://foto.shop.by/images/allroundview3 50dkit1.jpg

2: Min Dator (såklart ;)) det är där jag tillbringar en stor del av tiden då jag är hemma :P flesta av mina intressen har anknytning till datorn (foto, musik osv :P)

3: Min mp3spelare, vann den för några år sen och blev jätteglad när jag fick den :D har jag bra musik i lurarna så skiter jag i omvärlden och sitter där och njuter tills batterierna dör.


din tur!

"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"