I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med val av gymnasieprogram.

Övrigt - Blandat

   

2006-08-20 23:42

Hjälp med val av gymnasieprogram.

Nu tycker ni jag är aspatetisk eftersom jag inte kan bestämma ett piss själv, men here goes.
Jag ska börja 1an nu i veckan men jag vet inte vilket program. Det finns två alternativ dels sam-engelskspråkig
på kommunal skola, och så är det natur på falu falu frigymnasium, som är vanliga natur fast man lägger upp typ allt själv.
Jag är grymt bra på engelska (engelsk familj) och tycker att det är skitintressant med samhällskunskap och historia och såna grejer, men jag har ganska lätt för kemi och fysik och sånt också. Jag var ganska säker innan lovet på natur men jag vetefan vad jag vill längre, jag har mailat lugnetgymnasiet och kollat om det ens går att byta så jag vet inte än.
jag tror att det kommer vara askul och att jag kommer kunna ta det ganska lätt på sam men jag vet inte vad jag vill söka för högskola efteråt.
om jag väljer sam är jag då helt fuckad vad gäller "fett med cash högstatusyrken" som läkare eller ingenjör?
Och nej jag kan inte prata med min SYO för hon är retarderad.
Och ja det är en omöjlig fråga men jag behöver lite andra människor som berättar vad fan jag ska göra! Min hjärna har börjat loopa
TACK!

UK