I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det finns verkligen folk till allt.

Övrigt - Blandat

2006-08-19 17:35

Det finns verkligen folk till allt.

hittade den här sidan i en tidning, ett väldigt bra tecken till att det faktiskt finns folk till allt..

www.furry-furry.com

hemsidan heter egentligen www.furry-furry-com
det handlar om personer som tänder på tecknade seriefigurer, som snurre sprätt. är detta möjligen normalt?

jag får be om ursäkt om jag har stött någon. personligen tycker jag att det är sjukt att tända till på seriefigurer. men det är såklart min åsikt.

2006-08-19 17:40
jag tycker inte det är sjukt att tända på tecknade figurer, men är detta enbart för folk som går igång på tecknade djur ?
för det känns ju lite mindre hälsosamt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-08-19 17:50
Misery_chick just den här sidan är just för folk som tänder på tecknade figurer som är djur av något slag. men det skulel itne förvåna mig om det finns fler varianter, jag menar det finns ju folk som är nekrofiler också, och det är väldigt skumt enligt min mening.

2006-08-19 18:11
har svårt att se på vilket sätt det skulle vara sjukt faktiskt. ovanligt kanske, men sjukt? nä.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-19 20:00
varför inte sjukt? .. tycker inte du att det är sjukt att bli kåt av att se andra människor klä ut sig till animerade djur ? jo det är ovanligt.. men tydligen inte så ovanligt så att de har en webbsida om fenomenet?

2006-08-19 20:13
jag såg ett avsnitt av csi som handlade om personer som klär ut sig till djur, maskotliknande saker. jag har för mig att jag faktiskt, av någon anledning, hade en liten aning om att det inte bara var csi-skaparna som hittade på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-19 20:17
Tidelag är väl ett ganska kännt begrepp? Tecknade figurer har oftast mänskligare drag, kläder och shit etc så egentligen är det normalare att tända på snurre sprätt än kossan rosa ute i laggårn
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.

2006-08-19 20:55
äh.
att tända på utklädda människor är väl inte så underligt ens, tecknade djur däremot, känns lite suspekt.

2006-08-19 22:16
Varför är det sjukt??? Vad definerar man som sjukt. Håller med junkgirl, sjukt nej, ovanligt ja.

cissor F17
Vad exakt är det som är sjukligt med detta, och vad menar du med sjukt?

2006-08-19 22:18
Dreams of fuckin a cartoon bitch
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2006-08-19 22:24
alltså sjukt och sjukt... nej det är nog fel ordval, jag ber om ursäkt. det är itne sjukligt att bli kåt . men däremot så kankse man kan kalla det .. konstig läggning?

förlåt junkgirl "sjukligt" är fel ordval.

2006-08-19 22:30
men om de klär ut sig... är det för att de itne trivs med sig själva och vill dölja vilka dem är ? .. bara en tanke, eftersom de klär ut sig till figurer som bara existerar på teve.

2006-08-19 23:14
det finns människor som tänder på amputerade kroppsdelar. så detta är enligt mig väldigt milt :)

2006-08-19 23:17

2006-08-20 13:24
orkade inte läsa på sidan för den var så tråkig....men var det inte här på whoa som det figurerade en tråd som hette cilf? Cartoons i like to fuck! :S Dubbelmoralen på whoa är hög.

2006-08-20 13:32
Alltså är det på tal om utklädda människor till seriefigurer eller bara seriefigurer?

för då tycker jag inte det är konstigt om man blit tänd som kille tex på bilden Misery_chick skickade?

jag tex .. tänder väl inte till på seriefigurer men jag tycker att dem kan se bra ut?

finalfantasy tex. där i finns en fin tecknad kille :)
Hjulet snurrar men hamstern är död

2006-08-21 21:31
de här seriefigurerna rör sig mest om figurer som är djur inte avbilder av människor.. dessutom är det inte seriefigurerna det är frågan om, utan folk som tänder på att andra klär ut sig som dem.

2006-08-21 21:51
definition

en av de lugnare sexuella avböjelserna man kan ha, finns många värre i världen.
http://felidae-music.com

2006-08-21 22:19
Ser att ni upptäckt Furries. Dem är... roliga...

2006-08-21 22:22
NoWice

Tror den hette "DILF - Disneyfigurer i´d like to fuck"