I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker ni önskar fanns på riktigt.

Övrigt - Blandat

   

2006-08-18 20:08

Saker ni önskar fanns på riktigt.

Det finns mycket som man ser i filmer eller läser om i böcker som man önskar skulle verkligen finnas på riktigt så att man kunde glida runt i det. Verkligheten är aldrig lika rolig som fantasin.
Följande önskar jag att man kunde inhandla.

Från filmen Tron, den börjar som en pinne och därefter formas en light cycle runt om dig och man kan åka runt i snabbt som faaaaaaan. Du slipper parkeringsbekymmer, bara ha ner skiten i fickan. Sweet.
Light Cycle


Eller varför inte glida till jobbet med en hoverboard från Back to the Future:
Hover board


Efter att jag såg Matrix så ville jag också ha ett hål i bakhuvet så att jag kunde be Tank sticka in nåt vasst och ladda ner alla möjliga kunspaker på nolltid.

Eftersom jag är lite av en Harry Pothead nörd så önskar jag mig nästan allt ifrån den världen. Från bönorna med alla olika smaker till en alldeles egen trollstav. Då skulle jag ge Big-Cojones en gigantisk röv och kalla honom för Röv Mannen eller förvandla honom till en söt liten hamster och klä i små rosa klänningar och tiaror och döpa till Hamster "Pendecho" Cojones.

Så vad önskar ni fanns på riktigt???

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.