I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Buss händelse

Övrigt - Blandat

   

2006-08-17 14:47

Buss händelse

Jadu, påväg hem från skolan i en fullpackad buss. Ja vad gott om platser det finns.(sarkasm) men till saken!

Det kom en kvinna med down och frågade en kille som satt framför mig (mitt imot) om hon kunde få sitta där, han flyttade på sig och hon skulle sätta sig. det började med att hon tog på mitt lår 2 ggr när hon skulle sätta sig, sen så börjar hon babbla massa strunt om väder, ankor och gräsklippare. sen kom en kille runt 20 års åldern och ställde sig vid sidan av och höll sig i en stång. hon började typ ta på hans mage och säga massa saker typ som oj vad smal du är blabla. söt med blablabla. SEN DROG HON UPP TRÖJAN PÅ HONOM! och sa "Oj han va ju hårig:O" jag garvade lite och smilade åt den andra killen som flinade han med. hon frågade om han vart singel o massa sånt. sen skulle jag av o då tog hon mig på röven.. VAFAN!? Sen frågade hon mig om jag va singel då gick jag. 48 år va hon!

en fråga. har dom begriper dom att dom gör fel eller inte?

Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan