I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärlek och dess hinder...

Övrigt - Blandat

   

2006-08-15 22:27

Kärlek och dess hinder...

Jag vet igentligen inte vad jag vill få ut av denna tråd ja vill nog bara mest skriva av mig eller liknande...

För saken är att för nått år sen träffade jag väääärldens underbaraste tjej,vi hade det hur bra som helst, men efter ett år eller så så liksom gled vi isär eller nått liknande...

Vi gjorde slut och jag blev tillsammans med en kompis av nån kontig anledning..., det höll inte länge då vi passade bättre som vänner. Saken var bara att jag och mitt Ex tappade All kontakt under denna tid som inte vara sålänge och ja betedde mig hyffsat dumt som skaffa en annan dam då vi så nyligen gjort slut...

Men sen efter att jag och min "vän" gjort slut så tog jag upp kontakten med mitt ex och sa att jag ville ha henne som vän, men nu har jag utvecklat känslor för henne igen...

Jag skulle nu när ja inser vilken underbar tjej hon är offra mitt liv för henne jag skulle göra vad som helst för henne verkligen, men hon har fastställlt att hon kommit över mig och nu förtillfället inte känner att hon har några känslor för mig och vill ta tillbaka mig...

Så här sitter jag nu olyckligt kär, ensam och paralyserad... dricker typ varje dag för å bedöva dessa känslor och stänger in mig och lyssnar på deppig musik...hoppas hela tiden att hon ska ändra sig då hon gett mig liiiite hopp om detta... men nu känner ja bara att jag misst den i världen som betyder mest för mig, och jag vet inte vad jag ska ta mig till...så vad ska jag göra?