I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag förstår nada

Övrigt - Blandat

2006-08-14 20:59

Jag förstår nada

Mitt dilemma är följande:
Ett sms inkommer på mobilen, avsändare är en polare som är utomlands. Svarar som brukligt och får en stund ytterligare ett mess där han frågar hur gammal jag är vilket gör mig lite konfunderad.
Efter ännu en stund ringer telefonen och displayen gör gällande att det är samma kompis som ringer. När jag svarar är det en kvinnoröst i andra änden. Efter en stunds kallprat så lägger vi på och jag tycker situationen är lite märklig. Slår in numret på hitta.se och det tillhör mycket riktigt en tjej som bor i staden hon uppgav.
Nu till problemet. Hur i h-lvete kan displayen visa ett namn jag har i telefonboken när det är ett annat nummer som ringer vilket jag inte har i teleonboken??

Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak

"You´ll never walk alone" Liverpool FC

2006-08-14 21:00
Fel på mobilen, lämna in för lagning.

Komedioption:

Din mobil är besatt av satan, ring en exorcist snarast.

Fan, skulle inte sålt min själ...
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak

"You´ll never walk alone" Liverpool FC

Can you handle the truth?
Gröna å vita hjärtan som glöder

2006-08-14 21:01
You can't handle the truth!!

2006-08-14 21:02
Du kan vara tyst nu Kontra.

2006-08-14 21:03
Jag vill ha lite dramatik :(

2006-08-14 21:05
hahahahaha kauka var ju bästa hitills.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-14 21:48
Stod det kompisens namn men det var inte kompisens nummer?
Finns säkert någon SMS tjänst man kan fixa det, har hört talas om det till och med.
Moderator

2006-08-14 21:52
Det skumma är att hon har ditt nummer. Hon har säkert baxat din polares telefon utomlands.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2006-08-14 21:58
Vad pratade ni om då?
Låtsades du att du kände henne?

Det finns många frågor.
Bara du har svaren.

2006-08-14 22:12
ska ni hooka eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-14 23:28
min förra mobil skevade till sig förut.
den bytte ut namn och la till namn lite hur som helst..
det var ganska svettigt, särskilt när man skulle ringa en polare och den ringde folk som man aldrig snackade med

2006-08-15 02:07
Nån polare som bytt ut några i nummer i din telefonbok mot random nummer?

läste inte allt.. sry
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen