I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

poolparty - ruinerad (?)

Övrigt - Blandat

   

2006-08-12 15:20

poolparty - ruinerad (?)

25C, solglimtar och en en hel del san miguel. Igår var det budget-poolparty i sann budget anda när hässelby skulle gästas eminenta individer. En polare som jobbar för BR kirrade en sån här för 180sek. Kostnaden delades på och likaså ska vattenkostnaden delas mellan mig och vännen.

Ångesten kan ju ibland komma krypandes såhär eftermiddagen efter och så också denna gång. Vi lät vattnet rulla från 19-24 typ och det flödade med ungefär 20L/min. skulle tippa på 50-60C eller ngt i den stilen. Eller vilken värme brukar vatten i radhus hålla som varmast?

Poolen rymmer iaf typ 3500L skulle tippa på att vi fyllde den ett antal ggr om då en hel del vatten råkade tappas ut och en del avlägsnades med mening. Den undran som nu är, vad kommer kalaset att gå på? 6-7-8-9 tusen liter varmvatten misstänker jag kostar en del, men ungefär hur mycket? (whoa-eliten får här gärna dämpa ångesten)

well well, skön kväll och natt var det, lite som snoops musikvideos fast placerad i hässelby, vet dock inte om festen var värd alla de pengar man surt har slitit ihop under sommren..

Så till domen, hur många tusen? hit me!

Hepp och pepp