I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dina drömmarnas Rolls Royce

Övrigt - Blandat

   

2006-08-10 09:51

Dina drömmarnas Rolls Royce


Oh fyfan. Vaknade för ca en timme sedan och drömde det värsta jag varit med om i drömväg. Tänkte skriva den här för den fan ta mig en dyr fruktansvärd historia, som slår alla andra äckeldrömmar jag haft i mitt liv, vilket är rätt rejält då jag drömmer rätt ofta. Så langa era drömmars Rolls Royce dvs den där sjuka, vrickade drömmen som står ut bland de andra. Denna inatt var fan det äckligaste och mest verkliga jag drömt i hela mitt liv och innehöll fan allt för att bli en b-film i Hollywood haha. Jag kastar första stenen, jag har drömt om domedagen, apokalypsen eller jordens undergång om man vill kalla det så!


Min dröm utspelade sig i ett framtida fritt Iran. Jag var dock lika gammal som nu men bodde nu där och alla jag kände, svenskar som utländska.. Det hade varit hemmafest hos en polare och min pojkvän var också där (samma pojkvän i verkligheten), festen var av övernattningsslag och jag var otrogen med en okänd brutalt hårig man. I drömmen förstod jag att jag hade svikit Manne, och jag sprang omrking överallt för att hitta hnom och vart han sov. Jag kunde dimmigt se att han låg och sov i en anan säng på nedervåningen men den här okände mannen höll kvar mig uppe hos honom. Efter ett tag hade jag somnat men vaknade med ett ryck

Väggarna var nu illa medfarna, jag sprang ner för trappan som var av smalt slag i svart metall och den var alldeles vinglig, huset var dessutom lite skakigt. Jag sprang ut till sjön som tydligen var utanför huset. Och havet hade blivit helt vilt, den började göra enorma vågor, och alla skrek att det såg ut som en tsunami men vi visste ju att det inte var det då havet likosm rullade vatten och såg ut att spy upp vatten från ytan,
Plötsligt grep en stark ström en hel del människor, jag började springa hem till mitt eget hus som är exakt samma som i verkligheten men låg alltså i Iran. I vårt hus satt en cancersjukkvinna (känenr henne irl också) och hon hade plötsligt börjat dra i mitt långa hår och lagt det över hennes egna strålbehandlade kala huvud. Hon började jämra sig och slet och slet i det.

Plötsligt började det explodera överallt omkring oss, och jorden skakade, Min mamma var i samma rum som jag och väggarna föll helt isär.... Förvå¨nade insåg vi att huset nu guppade på vatten, hela husets grund hade lossnat! Alttså flöt vi omrking i mammas sovrum, och mi nkompis var också där samt min lillebror.

Jag skrek att vi måste hitta pappa och Manne, men vi kunde inte ta oss därifrån. Plötsligt får JAG en uppenbarelse, jag får veta att ingen kommer klara sig. I drömmen visste jag att denna dröm var sann och visste allt. Samtiidgt som jag vet att alla kommer dö sitter min mamma och säger att det finns hop för oss, och plötsligt börjar strömmen gripa tag i våert hus så vi åker över en massa vattendrag och krockar med döda kroppar medan mamma skriker HERREGU HERREGUD!

jag håller min lillebror i mitt knä och suter hela min kropp över honom i enorma tunga vattenmassor, övereallt har det fattat eld ocy vägarna är bara krossat stenbruk på golvet, jag har mina ben och armar över min lille bror och böjer mig över hans huvud för att skydda hans kropp och liv, Just då oker min kompis viktor aka komik här på ehoa förbi och försöker gripa tag i vårt hus men väggen bara smulas för hans händer och han försvinner i vattenmassorna... en sista expolosion hörs och jag vaknar!




Det var i särklass det verkligaste rent emotionellt som jag drömt. När jag vaknade hade jag gråt i halsen och jag det första jag gjorde var att röra vid alla väggar och kyssa dem, sen gick jag till mamma och pappas säng och berätade min mardröm, lillebror har jag redan kramat ihjäl och jag vet, jag är ett cpigt småbarn, men det har aldrig tagit så lång tid i mitt liv att 100% vakna, det var så fruktansvärt verkligt hela scenariot ven om de efteråt låter väldigt film.

Femme fatale