I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gratis arbetskraft! Jag vill ha praktik!

Övrigt - Blandat

   

2006-08-09 11:33

Gratis arbetskraft! Jag vill ha praktik!

Hej hej!

Hösten närmar sig, med hösten närmar sig praktik , med praktik närmar sig ångest och så fortsätter det i en evig röra.
Jag läser radioproduktion, och satsar mestadels på produktion och journalistikdelen. Med tanke på att SR är svåra, börjar hoppet minska, och nu söker jag alternativa ställen att vara på.
Allt från tidningar till små produktionsbolag, och det är DÄR ni kommer in i bilden.
Jag behöver förslag, om någon vet något ställe, en ljudfirma, reklamställe som gör ljudreklam, kanske ett produktionsbolag, en studio, whatever i princip som innebär något med ljud eller journalistik.
Alla förslag på ställen skulle jag bli glad över, för nu står det helt still i mig.
De som redan är kollat är SR (samtliga redaktioner) och de större produktionsbolagen ex de som gör Flipper och Transit, Strix och SVT.
Men nu behöver jag hjälp med mer förslag? Någon som har någon idé? Någon som behöver gratis arbetskraft ett par veckor i november/december?

Bara SERIÖSA förslag, dvs "du kan gå på gatan" osv undanbedes.