I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad har ni för irriterande åsikter?

Övrigt - Blandat

   

2006-08-08 19:20

Vad har ni för irriterande åsikter?

saxad fråga från annat forum.


Vad har ni för åsikter som andra irriterar sig på?

tyckte de var lite kul o se vad folk stör sig på att ni tycker, så kan jag jämnföra mot de andra forumet som är lite mer konservativt också ;-)

OBS är inte menat som diskussion direkt, de e ju öppet "störande" åsikter så. utan mer som en insikt i vad folk tycker/tänker


här är lite av vad folk brukar störa sig på att jag tycker/tänker/vill/vill inte:

-jag tänker inte bli gravid. jag tänker adoptera från forna öststaterna/ryssland. har vetat detta sedan jag fyllde 14, och kommer inte ändra mig, hur mkt barnmorskan än tror det.

-jag tror inte på politiska ideologier- partier. tycker partisystemet är en mkt förlegad form av demokrati- därav är jag emot både presidentiellt styre och premiärministerstyre. sedan tror jag inte på att ärva en titel. så kungahus går också bort, även om de är fina o se på.

-jag tror inte de finns en skillnad emellan könen, förutom att män har enklare o bygga muskelmassa, och att de har en penis o vi en matchande vagina med mens (om man väljer att ha mens, jag har valt bort det). resten är bullcrap. finns ingen skillnad. ingen pms specifik för tjejer etcetcetc.

-de finns inga "raser", det finns religioner, som man valt, men raser finns inte. vi kommer alla från samma ställe och är alla blandade med varandra.

-jag raggar inte. o trivs bra med det. när jag går ut på krogen kollar jag inte efter ngn utan går ut me mina vänner. man hittar inte sin kärlek på krogen, man blir vän utan krav först o ser vart de leder.

-världens största problem är bristen på empati mot miljön o andra människor/varelser.

-jag kör inte bil. jag har inte körkort. de verkar folk störa sig ngt enormt på. nu kommer jag förmodligen ta körkort nästa sommar, men inte för att man "ska", oerhört löjlig grej o genomföra bara för att man "ska", jag har inte råd me bil o bensin, jag har cykelavstånd till de jag behöver och tycker kommunaltrafik är bättre ur miljösynpunkt. de ev extra tid de tar, kan jag acceptera. Jag skaffar dock körkort för att underlätta mitt jobb.

-jag älskar USA. men skulle aldrig låta ett barn växa upp där. systemet är helt fucked up. men landet är underbart.

-jag ser mig inte som svensk. fattar inte dealen me att se sig tillhöra ett specifikt land för övrigt. har svårt för saker som stereotyp svensken gör. tex ser på konstiga underhållningsprogram på tv.

-jag är mkt liberal mot droger, dock enbart gräs och brunt. har däremot svårt för att se ngt annat än ett alkoholmonopol och tycker fulla människor är jätteläskiga o avtändande.

-jag gillar o bo i förorten. jag vill inte ha villa på djursholm, tar hellre en takvåning i lämplig förort.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.