I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hjälp mej!

Övrigt - Blandat

   

2006-08-08 16:55

hjälp mej!

I lördags va jag o några kompisar ute o festade, hade kul o allt va allmänt trevligt. på vägen hem kommer de en kille o börjar prata me mej, de visar sej att han vet ALLT om mej, o så berättar han att han e kär i mej. jag tar de inte allvarilt o försöker lite smidigt ta mej därifrån, han försöker få mej o stanna, då kommer min kompis fram o berättar att de e samma kille som förföljt min kompis i typ ett år o att jag ska passa mej för honom. jag sticker därifrån o tänker inte mer på de.på söndagen började jag få sms från honom( har inte gett honom mitt nummer), o nu skickar han sms hela tiden, hara bara svarat en gång då jag bad honom sluta, men han ger sej inte. nu e frågan ska jag bara byta nummer o hoppas på de bästa elle ska jag gå till polisen o prata me dej? de e verkligen skit jobbigt. jag har dessutom aldrig ens sett den här människan förut.

tack på förhand!


/malin