I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nu får fan Johan lära sig springa.

Övrigt - Blandat

   

2006-08-08 01:20

Nu får fan Johan lära sig springa.


Jag är en vanlig kille som gärna plockar ner saker i molekyler, hatar molekylerna och skriver ett surt blogginlägg eller droppar en tråd på whoa för att skryta med hur lik Martin Kellerman jag kan vara.

Och en sak har gjort mig arg sen första dagen jag såg den på TV, en av Telias avskyvärt dåliga reklamer (Telia och Vodafone/Telenor är förövrigt årets sämsta reklamserier, medans 3 har jävligt snygga och dyra rekamer).

Den när lilla Johan ska springa iväg efter att ha fjång-gluttat in på sin syrra och hennes ungdoms-skådespelerskor till kompisar. Det jobbiga är inte över hur tråkig reklamen är, utan hur otroligt imkompitent Johan springer iväg från bastun.

Låga knän, lätt sicksackande fram över en gropig skärgårsstrand ser han ut ungefär som en liten apbaby som springer med en tung kokosnöt i armarna.

Förjävigt, jag kunde inte tänka på annat efter min kompis nämne det när den visades som reklam innan vi såg Superman Returns. Vad är det för 12 årig liten kille som inte ens kan springa?

UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!