I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Panik i Bil!

Övrigt - Blandat

   

2006-08-08 00:54

Panik i Bil!

Okej!..Jag och min mamma brukar övningsköra varje kväll typ vid öde ställen där de typ inte finns nå folk bara lite öde hus fabriker och sånt.
Det enda kruxet är att min mamma inte har något sånt papper att jag får köra med henne, så just nu inatt så var vi ute å körde runt efter en stund får vi en bil efter oss som börjar sätta på starka lampor å stuff å ser sen i bakspegeln att det är en polis bild. och jag får fan panik för jag bara tänker happ där går min chans att få ta körkort..
Jag fortsätter å köra så bra ja kan i panik e inte så jävla fan å köra..och den satans polis bilen följer efter oss enda hem! så jag parkerar så jävla snabbt ja kan å går ur bilen och mamma med..så nu kan ju inte polisen veta att ja körde..sen kör polisen sakta förbi å kollar vilka de var i den här svarta "mysko" bilen..och kör vidare oh shit vilken puls ja hade..
haha tänk er själva när man kör lite halvdant..å får polis efter sig.
Det var väl säkert nåra bond folk som ringt å som vanligt å skraja för en bil kör runt i natten..eller så letade polisen efter någon. bah varför ska alltid folk va så skraja av sig i småstäder
BASTARDS!

haha ja nu känns de skönare å lättat på hjärtat

Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'