I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag sa hejdå..

Övrigt - Blandat

   

2006-08-07 09:04

jag sa hejdå..

tjo , här kommer ännu en " jag vill skriva av mig tråd "

det hela började med att jag var på en poker kväll och träffade en tjej som verkade intressant , hon var söt och snäll. fick höra senare att hon berättat för sina polare att hon gillade mig osv , tyckte jag var söt. så vi började snacka på msn och senare träffades vi , vi träffades mer o mer och hade skitkul. tills en kväll , när det spårade ur , jag hade dragit i mig en flaska vodka och 5 öl och mådde inte särskilt bra, åkte hem och dagen efter berättade hon att hon hade haft sex med sitt ex. efterssom jag är dum så förlåter jag henne... visste inte va jag skulle göra bara.. vi fortsätter att träffas och tiden går , en vecka senare ska jag ner och filma en skate tävling och ber henne följa med , hon säger att hon inte har pengar osv , på kvällen ringer jag henne och hon är då 7 mil ifrån mig.

Hon säger att hon inte vet vart hon ska sova och att hon kanske drar till sitt ex o sover , jag får tokryck och fixxar så att ja o min polare drar o hämtar henne... dagen på skate tävlingen var underbar och allting var perfekt... så perfekt som jag aldrig trodde att det kunde bli.. på kvällen när vi kommer hem så har vi sex och direkt efter blir hon skitskum och sur och ber mig dra.. så jag åker hem och fattar 0.. dagen efter ses vi och hon är skum mot mig, det håller på så i 2 dagar till ända tills hon kläcker ur sig att hon efter jag gått dragit till sitt ex som är en av mina polare och sovit hos honom..

Då beslöt jag mig för att inte vilja ha ngt förhållande med henne men förlät henne ändå?! sen dess har vi setts minst 3-4 gånger varje vecka i ca 2 månader , vi har hittat på saker hela tiden och haft det kul , men samtidigt har hon visat intresse och jag har sovit hos henne och vi har legat och myst , sen igår fick jag reda på att hon hade sex med en kille på skolavslutningen också , samt arvika festivalen osv.. hon har bara ljugit för mig.. jag har sagt till henne vilka känslor jag har för henne , hon bryr sig inte , känns som om hon är ute efter att såra mig.. igår sa jag ifrån. jag berättade att jag bara mådde dåligt av att vara med henne och att tycka om henne men samtidigt att hon går och har sex med andra killar men samtidigt behandlar mig som någon ägodel.

gjorde jag rätt?

Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.