om du vann hundratusen?
vad skulle du göra om du vann hundratusen? själv skulle jag nog fara utomlands med nån polare och festa, eller spara till en fin bil.
visar du din visar jag min
jag skulle dra.. vart som helst, dra skulle jag iallfall
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
Spara. Det finns mycket bättre saker att spendera pengarna på än slöseri.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
shakes p19 vad ska du spendera pengarna på sen?
visar du din visar jag min
egnam P0 -> Knark och horor såklart. Eller typ leva på när man pluggar så man slipper ta lån eller köpa bil eller nåt sånt. Vuxna grejjer du vet.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
beställa kläder å grejer som fan egen lägenhet
AayFukYuuuu :@
Betala av alla j-vla skulder, sedan köpa en husvagn modell äldre.
åka till usa ett tag. köpa kläder, smink, böcker och skivor. gå på viva las vegas-fest.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Älskar de här trådarna, jag kan skriva vad som helst - väl förvissad om att ingen läser någon annans inlägg. Konventionellt tråkigt svar: hyra lägenhet, resa runt i Europa. Sitta någonstans i Amsterdam och lulla. Måla fames i Frankrike. Sätta mig med en god bok i något bibliotek i Storbritannien. Vräka i mig haggis i Skottland. Köpa alla de där sakerna jag aldrig har råd med annars.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Jag skulle muta någon till att ge mig ett jobb, sedan spara till körkortet och bil.
My heart lives in my vagina.
Moderator
2006-08-07 00:32
Gotta mig för 75 000 och skänka 25 laxar till välgörenhet.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Moderator
2006-08-07 00:33
smisk Silikon för 100 000? Mustigt värre.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
min bror vann 100.000 på söndagsbingo för några år sedan...fy fan va gött för honom alltså...han var 19 år då och fick 100.000
Haters gon' hate...
Moderator
2006-08-07 00:40
Kaal Ingen vinstskatt på dom pengarna?
hmm tror inte att det ver någon skatt på det. det var lite kul när han var med i tv också. han fick ju snacka med babbsan xD
Haters gon' hate...
Thisg1rl: du vet att jag kan köpa häst åt dig. välj märke så får jag på konsum imorrn!
Folk verkar tro att man kan köpa hela världen för 100 000. Jag skulle i alla fall köpa lite kläder, kanske lite skatesaker o en vettig kamera o sen supa för resten.
Ninyah: Man läser ju typ halva tråden, så man missar ju en hel del. För övrigt så är väl minsta insatsen på Jack Vegas 1 kr ?
Jag skulle köpt mig en fin rymd raket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köpt en ny dator och bjuda en polare på en resa nånstans. Eller spela craps och betta allt på snake eyes.
Walking the street of dreams
jag skulle shoppa sönder mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Resa och köpa en jävla massa kläder och ett körkort och en bartenderutbildning på mallorca
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
jag är så fattig just nu så fan vad glad jag skulle bli,skulle betala en räkning jag fick idag,sen så jag bjuda ut polarna på krogen och åka härifrån behöver inte va utomlands men härifrån bara. och köpa en terarrium till min ödla.
I´m feeling drunk but im sober..
Matriella ting.
dingrinn.blogspot.com
materiella*
dingrinn.blogspot.com
skulle köpa mig en adminpost och ta bort alla om jag vann Xantal kroner trådar
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
fixa körkort, fixa en penisförminskning så jag inte skrämmer brudarna.
Skulle väl spendera typ 50-60 på musikleksaker.. vore skoj! typ 10-20 på kläder kanske Nån krogkväll som mr givmild Sen en sista minuten antar jag!
http://www.myspace.com/souldbeats
Spara lite kanske. Köpa nått fint till kärleken som han verkligen vill ha, typ studiogrejer osv. Sen en resa typ. : ) Köpa grejer till lägenhet, kanske körkort. Och en atabaque, en (eller fler) berimbau och en pandeiro! Jadu, det finns mycket man vill ha. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag skulle investera och låta dem växa (fan va tråkig jag känner mig...)
flytta från landet
köpa mig kärlek
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
emil-_- Alla vet väl att det bara är barn som går att köpas?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
:( seriöst skulle jag resa runt och måla. ha ett obegränsat lager med färg, nya fresha kläder och platina tänder. samt obegränsat med snus. det skulle vara tider. och såklart en brud som är impad av pengarna man har som inte finns kvar så länge men iaf!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
Jag sitter och väntar på pengar nu. Vet dock inte hur mycket jag kommer få. Kan vara allt från 20 lakan till 500 lakan. Känns lite som lotto det här. Får vänta tills lappen ramlar ned i brevlådan. Vad ska jag då göra om jag får pengar? Ska fortsätta leva slacker liv så länge som möjligt. Trivs bra med det, jag gillar inte att jobba eller plugga. Tycker det är mysigare att ligga i sängen och kolla på film eller vara ute och supa med polarna.
mellanöl: VADDÅ 500 LAKAN! snälla betala mig en ny dj utrustning och jag ska spela ihop pengarna åt dig igen! skriftligt kontrakt osv , du kan börja hustla förfan!
Dock är oddsen att jag får 500 lakan jävligt liten. Tror det kommer bli runt 100-150 tusen. Men det säger jag inte nej till :)
hustler!
mellanöl P21 om du sitter o väntar på försäkringspengar så kan du nog glömma 500 000...
Nej eftersom jag miste synen på ena ögat till 15% och veckan innan det hände var jag och gjorde syntest så allt är dokumenterat så finns det chanser att jag får ut en hel del. Räknas som invalid nu och ska få invaliditetsersättning.
köpa en feeeeting gsxr 1000 2005 <333333
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
B-I-G P19 HOLY FUCK YEAH. Men jg har fan inget körkort :(
Jag skulle nog köpt kokain för allt till inköpspris och börjat sälja. Gäller ju att förvalta pengarna väl. Sen efter nått år blir jag Tony Montana
Skulle shoppa ihjäl mig, I think.
hyra lägenhet/hus och starta eget eller nått
Figge Och det skulle du göra för 100k?
ja ska fan sticka ut ögat på mig
mellanöl jupp..kostar inte mycket och starta eget och finns hus för ca 3-4000 i månaden, så va e de konstiga med de?
Läste fel. My bad. Trodde du skulle köpa hus och starta eget