I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Borde jag gå till tandläkaren?

Övrigt - Blandat

   

2006-08-06 01:39

Borde jag gå till tandläkaren?

Nu är det så att alkohol + lusten att leka alfahanne är inte världens bästa kombination, speciellt inte när du är jobbig mot din kompis som är typ regional superbrottare typ ( jag vet jag vet jag har ingen annan att skylla än mig själv men det här handlar inte om det nu ^^ )...

hursomhelst long story short : jag föll i marken ( hårt :( snyft ) och "flisade" ( säkert fel utryck ) bort ett par ställen på mina framtänder.

Eftersom min röntgenapparat här hemma är trasig så försöker jag mitt bästa med paint :

files.upl.silentwhisper.net

Så är det farligt? på en smärtskala på 1 - 10 så är det ca 2-3 dvs en mild ilning när jag väl petar på tandjävlarna.

Grejjen är att senast jag var hos tandläkaren så kostade en undersökning 590kr tror jag det var vilket är mycket, och om man ska tro att någon form av lagning kostar minst det dubbla så kan jag redan nu säga att jag kommer inte ha råd förräns skolan börjar :(

så ska jag bara stå ut med skiten tills det går över / läker (?)
eller ska jag typ fixa pengar av päronen ( suck ) ifall det nu är allvarligare än man tror ?



" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3