I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

glömma/få tillbaks ex

Övrigt - Blandat

   

2006-08-05 11:20

glömma/få tillbaks ex

blev dumpad i tisdags. första gången jag fick träffa henne efter trettiofem dagar så blev jag dumpad. pga religösa skäl. fattar inte, hon har varit muslim innan men det har inte stört henne och det var lugnt för hennes föräldrar och så... hon var inte stolt över sitt ursprung, men resan till hennes hemland lärde hon sig någonting nytt då tydligen och det var att vi inte kunde vara tillsammans längre

känns som att hon har tvingat sig själv att sluta gilla mig eller någonting, alltså att hon är hjärntvättad eller någonting... den magin som fanns emellan oss, det känns som om den fortfarande är kvar när vi två är med varandra... har träffat henne tre gånger de här senaste dagarna. de första två var jag helt jävla förkrossad.

den sista (igår) var mycket bättre faktiskt, jag höll inne allt så det inte blev värre, och magin fanns där... sättet hon kollade på mig och sättet hon skrattade åt mig om jag gjorde nån min eller sa det där som hon alltid tyckte var så jävla fint när vi var tillsammans, tyckte hon var fint liksom... åhhh. jävla skit. när jag kom hem fick jag världens ångest och lyssnade på the mitchell brothers - alone with the tv 30 gånger...


men jag vill inte glömma henne känner jag, när hon kanske gillar mig ändå? men jag vet inte hur jag ska få tillbaks henne, eller gräva fram hennes känslor igen. det är svårt, hon är envis, är det ens värt att försöka?