I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ok, så dilemma

Övrigt - Blandat

   

2006-08-04 19:06

Ok, så dilemma

Det är den 3e augusti och jag sitter o har lika tråkigt som alltid framför datorn, när någon addar mig på msn.

Jag känner inte igen hans/hennes mailadress så jag accepterar och så det första jag får läsa är nåt i stil med :

" i wnt 2 fukk u yes swedesh gerl? "
" caen i coem 2 u? aim in love u "

typ så och jag bestämmer mig för att det är någon av mina kompisar som spelar ett spratt på mig så jag spelar med och säger att jag är en fin liten smal stereotypisk blond svensk tjej som helt enkelt vill knulla med allt så länge det har två ben ( när jag egentligen är en 100kg hårig köttbulle svarting )

Jag skickade ett par bilder på någon random blondin och han blev alldeles till sig. Började fråga om jag ville smaka på hans , jag citerar , " my 20cm deak betwin ur titttes " och jag tyckte det var så roligt att jag fortsatte spela med.

Hursomhelst så har det här hållt på ett tag nu och vissa av jag kan inte längre avgöra om det är fake eller inte. Tydligen så är han en 20-30årig israel som bor i italien eller nåt och han är VÄLDIGT VÄLDIGT kär i mig.

Tydligen har han bestämt sig för att köpa för att komma och bo med mig och ha massa sex med mig. Så han tar kort med sin mobil o skickar den via msn och jag börjar att tro på han allt mer nu.

Ok så till mitt dilemma

Ska jag fortsätta? :

-fördelar = jag har jävligt roligt till skillnad från mina vanliga tråkiga helvetesdagar
-nackdelar = han kanske kommer trots allt och förväntar sig Lisa och får se Big istället

Ska jag sluta?

-fördelar = jag slipper en eventuell hämndaktion från gentlemannen ifråga när han väl får reda på att jag är inte jag ( trots att det borde vara sjukligt uppenbart )
-nackdelar = ha tråkigt som vanligt och leka med sig själv


Här är några loggurklipp från våra konversationer ( jag sparade inte den första loggen men jag har dragit bakrundsstoryn så )

( den fruktansvärda engelskan är skriven med flit från min sida iaf :P jag = corcy )

* Corcy - säger:
you like swedish girls ?
000000000 säger:
ya aim love just the swedesh girl
*

0 säger:
can i come to visit u wer u live in the capital
Corcy - säger:
i cant just tell you whre i live
Corcy - säger:
i live in sweden


*Corcy - säger:
are you sexy?
0 säger:
yaaaaa
Corcy - säger:
want to cyber ?
Corcy - säger:
if i like you you can come to my home
Corcy - säger:
ill tell you wherer i live
Corcy - säger:
*

*0 säger:
wat cyber?
Corcy - säger:
have sex on msn
Corcy - säger:
ill take off your pants
Corcy - säger:
and rub your penis
0 säger:
u want to begen in a sex talken
Corcy - säger:
yes please!
Corcy - säger:
u haev big penis?
Corcy - säger:
i want to suck
0 säger:
about 20 cm
Corcy - säger:
wooooow !
Corcy - säger:
got a picture ?
Corcy - säger:
ill send a picture of me naked
Corcy - säger:
hello?
Corcy - säger:
dont leave me alone
0 säger:
yaaa
Corcy - säger:
send picture i ewant to see
Corcy - säger:
mmmmhhmmm
0 säger:
dont frid i well be with u
*

ok har en massa mer men med risk att inlägget ska bli mycket längre än vad det redan är så kan jag posta fler om ni så önskar

*Corcy - säger:
godnight my hot man
00000000000000000 säger:
good nith my grazy lady
00säger:
0säger:
Corcy - säger:
00000000000000000 säger:
tomoro after 8 hour slep i thing i well speak weth u my hot sexy lady
Corcy - säger:
godnight my love
0 säger:
its good
0 säger:
yaa
0säger:
good night
0säger:
i love u
*

( whoa blev mer än 4000 tecken,fick ta bort en massa nollor från hans namn )


" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3