I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är SÅ annorlunda.

Övrigt - Blandat

2006-08-03 16:30

Jag är SÅ annorlunda.

Nej, detta inlägg handlar inte om hur extraordinärt häftig jag är eller att du skall fascineras av min personlighet och individuella val.

Saker som jag ogillar men som ni älskar.

_Godis.
Under i stort sätt hela mitt liv har jag haft svårt för att gilla godis; även om mina föräldrar har försökt få mig beroende av gumminappar, lakrtisremmar och smakfattiga tuggummin etc. Jag kan med rent samvete säga att jag högst äter godis 10 gånger om året, då jag 9 av de gångerna är hungrig men inte orkar laga mat, och den 10:de gången handlar det om artighet då mormor bjuder på gottesaker som luktar unket och smakar äckligt.

_Grillat.
Visst, mina vänner och ovänner, jag grillar säkert 3-4 gånger om året; men det räcker gott och väl! Jag kan inte förstå SVENNAR som grillar varje dag eller helg under sommarperioden, då det blir jävligt enformigt. Jag klarar självklart av att äta skiten, utan att spy, men om du gör en saftig smörgås med delikata indegrienser, är jag den första som kastar min grillade stek ända till Afrika för att mitt luktsinne skall få njuta några sekunder av smörgåsens aromer.

_Handla.
Att handla är kanske det tråkigaste jag vet, det spelar ingen roll om det är kläder, möbler eller mat till helgen. Det är tråkigt och det är förbannat jobbigt, eftersom jag måste infinna mig på en plats där andra människor vistas, som dessutom varken har moral eller karaktär nog att bete sig som ALLA borde göra. Hur skall en människa bete sig? Jo, handla effektivt; utan att STÖRA andra människor, inte lukta äckligt, vara under 20år eller över 21år, eller vara feta. Alla som är feta, äckliga och under 20år eller över 21år borde helt enkelt ha utgångsförbud alla dagar i månaden utom en.

Fyll på listan, hata listan, älska den eller vad ni nu känner för.

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?