I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hippie på Gotland

Övrigt - Blandat

   

2006-08-03 14:38

Hippie på Gotland

Jag la ut en tråd om att luffa runt på gotland för ett tag sen och nu har vi gjort det och är tillbaka.

Men det finns en sak jag måste forska om från våra strapader. Vi kom ut till fårö häromdan och började gå, vi hade väl gått ca 7 km när vi kom ut på stranden och började följa den, rökandes diverse grejer och gående längs stranden börjar stämmningen bli konstig det kanske hade med rökandet eller så va det verkligen sant. Vi klättrar över ett skit gammalt rostigt stängsel och på andra sidan e det gräs i en hage hittar vi en jävla massa avsågade får fötter säkert en 10 st det va skit skumt och solen höll på att gå ner.
Efter ett tags flummade om fötterna går vi vidare tills vi kommer till en råjk (Rauok?) som det är målat på och massa skor på och nån sorts troll staty.
Jag sitter helt stum på stranden och glor när en äldre man med långt vitt hår och skäg, pannband, trtasiga jeans, nån färglad skjorta och en bambukäpp kommer ut ur skogen och börjar prata i nån sorts vers form.

Vem Tusan e denna flummare ???