I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kompisen kväver mej, hjälp!

Övrigt - Blandat

2006-08-02 16:31

Kompisen kväver mej, hjälp!

Okej , de är såhär.
Ja har vart nära vän me en tjej sen ja va 5 år o hon 10..
Vi har alltid stått varandra nära, men på senaste tiden känns de som att hon kväver mej.
Ja ska göra precis ALLT me henne.
Varje gång vi pratar i telefon o ja är upptagen me nåt o säger att ja inte kan prata så skickar hon meddelande direkt efteråt o frågar om ja är sur på henne.
Om ja ska åka nån stans me nån annan kompis så frågar hon varför ja inte frågade henne först..
Ja pratade me henne nyss.. hon frågade va som händer i helgen, då sa ja ; ja vet inte.. ska på krogen me en kompis på torsdag i allafall..
(Ja har inte fyllt arton, men gör de om 12 dagar)
Då säger hon "så du ska inte gå på krogen första gången me mej?"
Ja va på krogen första gången för två år sen , o när ja sa de blev hon jättesur.
De känns som att hon vill att ja inte ska umgås me nån annan än henne.

Hon kväver mej. SNÄLLA, va ska ja göra? ? ? ?

formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-08-02 16:34
fixa en dude åt henne så hon kan toffla istället
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2006-08-02 16:34
hon är väl kåt på dig
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-08-02 16:35
Skrota slynan!
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ

2006-08-02 16:37
shunare P23
Hon gifter sej i April, så de där är redan fixat..

Stukad P19
De blir svårt , eftersom våra familjer umgås.
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-08-02 16:39
shego säg till henne att allt inte kretsar kring henne, och som jag förstått det så är hon 22, och kan hon inte ta det så är ju hon totalt bakom flötet
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-08-02 16:41
Virtual_Sexuality P19
Ja ska försöka. Men grejen är den att ja är för snäll för att säga till när hon går över gränsen..
Måste finnas nåt snällare sätt att säga de..?

2006-08-02 16:44
shego, det finns massa sätt o göra det på, om du är för godhjärtad så sätt dig ner med henne o förklara bara, låt inte irriterad eller störd av henne, men att du inte alltid känner för att just vara med henne och att du har andra vänner som också betyder mycket..

så enkelt är det, förstår hon inte så får du nog säga till henne att du inte klarar av att umgås med henne förutom när ni måste pga päronen
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-08-02 16:45
TACK!
Ja ska försöka !
Wish me luck :/

2006-08-02 16:49
hehe let us know hur de gick sen :P o för övrigt så håller jag med virtual_sexuality där till fullo!
BAHA!

2006-08-02 16:52
Klart ja ska !
Hoppas de går bra, o att hon fattar.