Whoa Facts: Killen brevid mig är ingen mindre än Acknowledge.
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
Dom där "jeansen" är ett bevis på att folk köper vad som helst bara för att det är "inne" och inte för att dom tycker att det är snyggt/bekvämt.. Och sorry Okakim, men killmodellen var skitful också.. även på dig.
HAAHAHHAHAHA TÄNK DET NÄR hon sätter sej hon spräker byckorna
Okakim P19 sry men du ser ut att ha skitit på dig på bilden...eller iaf som att du är på toa. still going with the toabralle-ideen
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
ninosh F21 yeah, jag bryr mig inte du får tycka det om du vill,no hurt feelings ^^ själv tycker jag dom är as softa, dom är jävligt sköna och bekvämma. Tycker dock som jag sagt innan att Eiffel modeln är skitful.
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
Fan varför la jag upp en bild på mig , jag vet ju att alla hatar dom brallorna :P
oakim, smaken är som baken...säger bara vad jag tycker. och visst lämnar jag ute ett å annat...:) men gå med dina byxor, trivs du så gör du det...simpel!
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Blweria P2 Sa det mest för att vara ironisk, men som du sa (eller menade på) alla har inte samma smak.
fyfan för tjejpantsen. det går ju fan föda arn genom den gylfen. tror jag måste ha den som bakgrundsbild ett tag, kan inte sluta skratta.
This is not a celebration of slipping through some crack. This is sloth and devastation and we're the resulting trash.
Vart är världen påväg?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
caliroots.com De där jeansen är skitsnygga, synd bara att de där två jeansen som de har designat verkligen gör Cheap Mondaykläder skitpinsamt att ha på sig.
Usch, de är så fula. ;/ Jag har ett par svarta, helt vanliga stuprör från Cheap Monday. De är sköan. :)
CM var shyssta jeans tills alla Kent-lyssnare gick och köpte dem.
8 diagrams!
Hahaha aj mina ögon! Ser ju ut som nån lekt i photoshop med midjepartiet eller nåt.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
slim_solle P19 Precis! Har ett par brallor med CM. Men har ju slutat använda dem då tills alla kentlyssnare började använda dem. Har iofs tagit bort märket och klippt dom till shorts nu
jag tycker att de snygga. det krävs rätt person för att kunna ha dem och så länge man trivs i något så funkar det mesta.
I´m with stupid--->
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
hahahah jag trodde först det var ett skämt, vem utsätte3r sig för något sånt? och vad får en att tillverka något sånt?
cheap monday=emo-jeans.
•pave paradise•
Toastare
2006-08-01 22:10
Reta Men det är ju för att ridbyxor är väldigt höga i midjan för att vara bekväma och ge stöd till ryggen... de ser ut som sidbyxor.... ett par glansiga läderridstövlar till och en piska i handen.. så har man hitlerstylee
Jag skyller allt på Emma!
lhabia Njäe håller fan inte med där, iofs nog mest för jag har ett par själv :P
Jag tycker tex att dom
här är sjukt mkt fulare än cheap monady pamper
herregud vart e världen på väg
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Haha, NU kopplar jag varför så många tycks hata Cheap Monday-jeans... de finns i DET otroligt fåniga utförandet :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Okakim P19 Då har du dålig smak, för dom där pampersbrallorna är bland det fulaste jag sett i hela mitt liv!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Man måste älska för att de langar sådan här skit, inte för byxorna i sig utan snarare för att det är intressant att se hur många/vilka grupper som får för sig att först betala för byxorna och sedan dessutom stoltsera med dem ute på stan. Det är lite som att slänga fram idiotjävlamusik och kolla om några nötter diggar den bara för att.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja för alla idiothiphopare på Whoa klär ju sej så jäääävla snyggt så denna thread känns så jävla befogad...
Okakim: jo men om personen har sån vidrig smak så går vi inte ihop helt enkelt. Skulle skämmas brevid en sån person som går klädd i demdär jeansen.
Snälla, de har det obligatoriska "veckodagsnamnet" (ex Taking Back Sunday, Forever Searching Friday) och ser allmänt fel ut.
•pave paradise•
jag slår vad om att det kommer dyka upp minst 2-3 brudar på en gång vid min skolstart som har på sig dessa. fyfan vilket wildcard!
Ähh, faen vad alla gnäller. Jag tyckte de såg ganska softa ut, i alla fall killmodellen (kan hålla med om att tant-byxorna såg helt sjuka ut)! Tycker de påminner lite om ett par gamla hederliga äppelknyckarbyxor. Men så tillhör jag väl alla de grupper ni radat upp som potentiella bärare av byxorna i fråga. Jag är vänster, diggar Kent och tycker Horace Engdahl är grymm (för han är, som vi alla vet, den riktiga kultureliten. Andreas Lokko wannabes som bara droppar udda musik skiter jag på, de som däremot kan 6 olika spårk och sin Shakespeare, de är "kulturelit"...) Fast å andra sidan så har jag ingen koll på mode, visste knappt att det fanns ett märke som heter "Cheap Monday", bär inte kläder för att visa grupptillhörighet och köper (egentligen) inte jeans som kostar mer än 250 kr... Mer att jag skulle ha dem för att de är sköna eller för att de ser jävligt udda ut. Som en del i min "fuck you-attityd"...
Representing "Fresh N' Keff"! Det är jag som är Keff!
Graffare
2006-08-02 14:22
Såg nån som hade sådana i göteborg, först var jag helt övertygad om att det var en tysk, sen såg jag märket, då skrattade jag.
Det är mäkta intressant att whoa-folk överhuvudtaget har en åsikt kring moderelaterade frågor, med tanke på att 90% av alla som postar i den här tråden med största sannolikhet springer runt i Mecca jeans(midjemått:36), Nike Air Force Ones och xxl hoodies..
R.I.P. Big Moe
Graffare
2006-08-02 14:34
flowmastermouth jag kan bara svara för mig, men jag har nor inte ett enda "märkesplagg" förutom mitt quiksilver belt, en quiksilver tischa, och mina adidas skor.
VeCn P18 Quiksilver har lyckats med bedriften att göra planetens mest osmakliga klädkollektioner, jag är visserligen ingen surffantast, men ingen kan på allvar påstå att hawaiishorts med palm/galna mönster är snyggt.. Jag föreslår att du tar livet av dig.
R.I.P. Big Moe
Hahaha jag såg en brud med sådana i Grebbestad jag trodde att hon hade kätt ut sig eller nåt.
DIF!
Graffare
2006-08-02 15:01
flowmastermouth blomshortsen är helt sjukt fula, annars gillar jag quik.
på en person som klarar av att bära upp dom tror jag att det kan bli bra. kan man bara kombinera så kan man nog dra till med en riktigt het outfit i dom. samma sak med pampers-jeansen, en av mina vänner har ett par och hon lyckas vara hetare i dom än ni nånsin skulle kunna vara i ett par jeans. men ni kan ju fortsätta köra på baggys och hoods. fram för mer freaky design säger jag bara.
Rehab is for quiters.
High waist deluxe
jag levde för kicken , precis som du
på gränsen till vidrigt...cheapmonday e fett osköönt
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
) serriöst ja trodde ja såg dubbelt lr nått... dom va så fula att ja fick ont i ögonen!
ja brukar gilla cheapmonday annars men de här va fan riktigt jävla ugly
Nuuudel my Duuuudle!
Lyricist
2006-08-02 22:14
haha mitt plugg e fyllt me cheapmonday bögar ja spyr fan... kolla på dagens mode?
Okakim fetaste jeansen som finns jue
peaches: självklart, jag tillhör fraktionen acnecheapmondaystuprörsskadade och bryr mig om vem som spelar på f12.
taikaviitta ne fan dom evisu jeansen är ju fula som stryk. floppen jag är helt på din sida, stuprör äger och jag bryr mig inte heller direkt om sånt.
vadå inte bryr dig. jag bryr mig. iaf. vem som spelar på b-line