Nä d hä funkar ju intä lengre
Människor i grupp. Ingen människa borde få träffa andra människor. Människor som umgås med andra människor är tragiska! Killar skall ALLTID visa snopparna och tjejerna skall ALLTID prata om snoppar. Jag kan berätta om förra veckan då jag träffade en grupp som bestod av män (vilket misstag!) och då en av killarna sparkar på en bil, så gör nästa person något värre (slår en bil) och sedan fortsätter det sådär. Vilken ensam och normalt funtad man skulle gå bärsärka helt utan anledning? Mitt svar: ingen! Jag träffade också en större grupp tjejer (ett ännu större misstag!) och de pratade om sig sjävla och sina totalt ointressanta pojkvänner. Vilken normal tjej skulle prata om sin pojkvän när hon är ensam i sitt rum och lyssnar på babyshambles? Mitt svar: Ett par stycken. Människor som är emot eller för knark. Jag hatar uppblåsta människor som får för sig att knark är dåligt och säger att man dör och blir beroende vid första tillfället. Men jag hatar också människor som glorifierar knark. Ni är allihopa idioter eftersom ni inte kan något. Om någon skulle komma fram och säga ”vad tycker du om knark?” så skulle jag självklart svara ”joråsatte” alternativt ”ingen åsikt”. Fast däremot träffade jag en älskvärd person som sa ”knark är dåligt för hälsan”, när personen var inne på sitt sjunde glas Whiskey. Diskussionen om vädret på allvar. Det var ett tag sen nu, eftersom jag helst inte diskuterar vädret på en seriösare nivå. Men jag pratade med en bekant på stan (hatar att prata med bekanta på stan och dessutom hatar jag stan) och då jag lite skämtsamt säger ”hoppas att det åskar imorgon när du drar till Öland” och personen på fullaste allvar säger ”fyfan, hur kan du säga så!? sa att det skulle bli fint imorgon MEN hon hade ju fel förra veckan, så man vet ju aldrig. Det är tragiskt att de inte tar sitt jobb på allvar och har fel. usch!” och jag svarade ”ja, det är mycket tragiskt att dessa människor inte styr vädret, för de har verkligen så mycket makt”. Personen förstod inte och jag hoppas seriöst att hon har avlidit. *Folk som tränar på gym. ÄR NI HELT BAKOM FLÖTET? Herregud, ofta jag skulle betala pengar för att göra jobbiga övningar som gör så att min kropp expanderar och fyller mina armar med saker jag inte ens vill tala om. När skall man använda musklerna? Jo, när man måste men ändå kommer folk fortsätta att gå på gymmet och betala och öppet förespråka kapitalismen. Dessutom är det jobbigt att gå till gymmet. Men om ni verkligen vill gå ner i vikt och bli lite mer fit, gå till gymmet, ställ dig utanför och gå sedan hem igen. Då har du förbränt massor av kalorier utan att betala pengar. *Folk som alltid talar sanningen. Usch! Folk envisas med att alltid tala sanningen och då blir aldrig historierna roliga (nej, aldrig), när man istället kan lägga in en oskyldig lögn i det mesta. Ex, ”jag var nere på stan och köpte en tröja -titta-”. Istället kan man säga ”Jävlar, var nere på stan! Så kom en alkistant fram och frågade om jag kunde köpa ut sprit åt henne, vilket jag gjorde och sedan tog polisen mig. Men som tur va så kände jag polisen sen tidigare eftersom jag är allmänt känd här i stan. Så han släppte mig om jag gick in på Carlings och fråga chans på expiditen och hon blev så glad att hon gav mig den här tröjan. -titta-”. Mycket intressantare historia, och om du inte är ett fegt as så kan du bära på lögnen resten av livet och inte berätta för någon att det var en lögn. Då tjänar alla på det. Du får respekt av dina vänner och dina vänner blir glada eftersom du minsann alltid underhåller.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
|