I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

MoppePojkar

Övrigt - Blandat

   

2006-07-30 04:23

MoppePojkar

Ja...
Nu sitter jag här klockan tjugo över fyra en lördagsmorgon och är sjukt irreterad.
Vi har fått ett alldeles nytt fenomen här i mitt område.
Alla 14 åringar har blivit femton, när man är femton innebär det att man får äga moppekörkort.
"Smarta" som knoddarna är har de insett det och hela småtting kretsen har tjatat på mamma om att få en moppe.

Helt fine.
Häftigt att du har en moppe så du slipper gå de 10 meter du har till skolan.
Nu till det som irreterar mig.
Dessa knottar är fan ute från klockan 1 på dagen till klockan 5 på natten, de kör på sina jävla leksaker hela djävla tiden.
Det vore lugnt så länge de inte lät så djävla mycket som de gör och ifall idioterna kunde sluta köra runt i cirklar.
Jag blir så sjukt irreterad på de där djävla skitungarna.
Fan de fattar verkligen inte att ingen gillar deras djävla leksaker, de fattar inte det trots att jag pissade ner en av de där låtsasbilarna.

Frågan är.
Hur fan skall jag bli av med det där djävla oljudet?

Någon som har kreativa förslag.
Inget djävla Whine om att alla har vart femton och borde veta hur det är, utan bra kreativa saker.

...Jag väntar

- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.