I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

dubbelt sviken

Övrigt - Blandat

   

2006-07-27 03:06

dubbelt sviken

Ok, nu har jag ändrat uppfattning om alla som skriver whoainlägg i blandatforumet som angår endast deras privatliv. jag har förstått syftet, det är skönt att få skriva av sig även om ingen läser inlägget så är det ändå en lättnad att få skriva.
Nu vill jag också skriva av mig för första gången...

Jag har varit ihop med en superduper tjej i nästan 3 år, vi åt, sov och levde med varandra i princip varje dag. en kanontjej som verkligen livar upp ens tillvaro helt enkelt!
Har också haft en kompis som jag alltid tyckt mycket om för han är så jävla snäll och omtänksam mot alla runt omkring sig. vi brukade hänga alla tre och eftersom jag litade så mkt på honom så tyckte jag att det var fett cool att han chillade med henne, ensam också. jag litade så mkt på dem båda attt jag till och med tyckte det var lungt att hon åkte till rhodos och hälsade på honom där i en vecka...
nu efter tre år har jag tvivlat lite på hur jag vill ha det och mina känslor för henne så för någon månad sen bestämde vi att inte träffas osv. vi gjorde väl slut kan man säga (men jag kom ändå och hälsade på henne någon gång och vi sov med varandra). inga sura miner.

Igår fick jag reda på att min polare har hängt med henne i flera veckor sedan vi gjort slut och att hon sovit över där och gått direkt från jobbet hem till honom osv. En kompis som alltså går direkt på ens EX (var knappt beredd att kalla henne det iom att jag helatiden kännt att jag ville att mina känslor skulle komma tillbaka mer under tiden vi var ifrån varandra).

Än jävla värre fick jag nu också höra att dom redan för ett halvår sen varit på fest skittankade och då hade dom varit jävligt intima med varandra och varit typ 3 sekunder från att hångla men en annan tjejkompis avstyrde det genom att dra isär dem. NU kan jag ju bara undra vad dom gjort bakom min rygg, och vad fan som hände på rhodos.... och även om dom aldrig kyssts så visst fan är de otrohet om dom är så jävla tända på varandra.

Har mått så jävla dåligt det senaste dygnet över detta så det är helt sjukt. jag har bestämt mig för att aldrig någonsin mer träffa varesig henne, eller honom. dessutom tänker jag tröstknulla lite random tjejer bara för att komma på andra tankar.

Hur hade ni reagerat? vad skulle ni gjort? tack för att jag fick ventilera mig, och tack till dig om du läst igenom hela inlägget utan att gäspa. jag ville bara få ut lite på tangentbordet

//kalle

http://www.kalvinhiphop.com