dotter skrämmer pappa (kul)
En pappa letade efter sin dotter och fann ett brev på hennes säng. Med värsta föraningar läste han brevet med darrande hand. Kära Mamma och Pappa. Jag är väldigt ledsen att behöva säga detta men jag har lämnat er och stuckit iväg med min nya pojkvän. Jag har funnit den sanna kärleken och han är helt underbar -speciellt hans söta piercingar, ärr, snygga tatueringar och hans stora motorcykel! Men det är inte bara det - Jag och Ahmed ska också ha barn, jag är redan i fjärde månaden. Vi kommer att bli lyckliga i hans husvagn i skogen, och han säger att han vill ha fler barn med mig. Jag har också förstått att marijuana inte alls är farligt (snarare tvärt om eftersom det även används inom sjukvården). Vi odlar det i gläntan bakom husvagnen till oss själva och till hans vänner. I gengäld får vi från dem hur mycket ecstasy och andra piller som helst.Vi hoppas dock att medicinforskningen snart hittar ett botmedel mot AIDS så att Ahmed kan bli bättre - han är värd det. Ni behöver inte ora er för pengar - Ahmeds vänner, Andrej och mr Stanislav är i filmbranschen och har ordnat så att jag ska bli skådespelare!! Det är visst väldigt bra betalt, 500 kr per tagning och jag får ytterligare 500 om det medverkar fler än tre män i samma scen, och ytterligare 1000 kr om det medverkar djur (och jag som ju älskar djur, det kan knappast bli bättre!). Oroa dig inte Mamma - jag är 15 år gammal och kan faktiskt ta vara på mig själv. Nångång så kommer jag och hälsar på er så att ni kan få träffa era barnbarn. Puss Puss Emma P.S. Pappa, detta var inte sant - jag är faktiskt bara över hos Sandra och kollar på TV. Jag ville bara få dig uppmärksam på att det finns värre saker än, som du uttrycker det, - ATT SVERIGE FÖRLORAR PÅ SATANS STRAFFAR
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
hehehe
"Modellbrudar är fan som framavlade hästar, de ser bra ut men de är dumma som skit" - Lemmy Kilmister
dad got owned!
www.gbg031.se
haha den ska jag lägga på bordet när jag går ut^^
Fuck that shit bitch
Producent
2006-07-26 12:29
så roligt va det väl inte....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Är det negativt att killen heter Ahmed?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yossarian: det beror nog på vilken pappa som läser det :/
nog pratat om dig! nu pratar vi om mig..
hahaha ! där blev hans mage nog lite orolig =)
There aint no party like my nannys tea-party !
Shit, ALLTID ska det komma in någon som ifrågasätter varför killen heter Machmed eller varför man nämt att personen i fråga är svart. "Spelar det någon roll? Buhuhuhuhu". Är det negativt att tjejen heter Emma? Vavava?
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
haha, skitrbra :)
http://www.innuce.nu
bah, om farsan nu började darra måste han vara redigt dum.. men liiite kul och gammal var den ju iaf.
No cake for the impurity!
Producent
2006-07-26 12:51
tack för den mephisto ...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Yossarian P23 ja klart som fan för att alla som heter ahmed är araber och håriga som fan! vilken svennson skulle vilja ha sin dotter med en sådan?
www.gbg031.se
Kul att denna tråd med i princip identiskt innehåll och ett fejkat brev dykt upp fem gånger de senaste dagarna.
Det är väl ändå en poäng att farsan oroar sig över vad är det är för kille dotterna har träffat, bland annat har han ett arabiskt namn. Historien kommer från amerikatt där namnet på pojkvännen är Jamal.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan va elakt, det finns inget värre än att förlora pa straffar.
Follow the dao, right about....NOW!
Fuzz haha sant!
(\_/)<br> (O.o) <br> (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
Är det negativt att killen heter Ahmed? i många svenssonfarsors ögon så är det defintivt det.
Rolig idé, men den skulle kunnas göra så otroligt mycket bättre.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
good times good times
http://www.homage.nu/
Det här var ett skämt, det förstår jag och ingen normalt funtad farsa hade gått på det här :P
facebook.com/idiomatisk - fan page
Producent
2006-07-26 15:45
mwahaha! ganska kul!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Graffare
2006-07-26 15:54
blablablabla det står ahmed. Å nej låt oss vara politiskt korrekta och genast ändra till Gustav. Gör om detta brev och byt ut Emma mot Aicha och lämna det till hennes pappa Ahktar, då blir det hus i helvete.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Lätt att jag ska köra den nån gång.
Just fan, det är jag som är Satan.
Jag har hört den förut, fast på engelska. Det var exakt samma men bättre skriven för översättningen är inte den bästa. Nån som har länk?
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
den sög
I am not a one-trick pony. I rock these feet like no one else can!
den borde man köra på sin överbeskyddande pappa...
haha ball..
vafan.. skit i de du!
gowiththeflow F19 varför skulle det vara det?
gowiththeflow F19 hmm, okej. förstår fortfarande inte varför det skulle vara pga "Ahmed"? Kan du förklara det? Och nej, vad är det för rutten anledning till att tycka något är roligt..? Du får leva med att jag tycker att det sög.