I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

blindtarmen

Övrigt - Blandat

   

2006-07-24 20:18

blindtarmen

va på semester nyss och under semestern fick jag svinigt ont i magen, första två dagarna det gjorde ont svimmade jag av smärtan, kändes som att magen skulle explodera.
Eftersom jag inte gillar läkare så mycket och iom att det började kännas lite bättre sket jag att gå till läkare och väntade tills jag kom hem.
Var hos läkare i måndags och han gav mig en remiss till sahlgrenska eftersom han trodde det kunde vara blindtarmen, vilket jag inte trodde på först eftersom det gjorde ont i hela magen så jag sket i remissen och åkte hem istället.

Nu har det gått lite mer än två veckor och om jag ska vara helt ärlig mot mig själv gör det lite ondare där blindtarmen sitter.
Vad jag förstått dör man om den spricker.
Är det något som kroppen kan läka eller MÅSTE man ta bort den om det är "fel" på den.
Jag är inte för pigg på det där med att ta ur saker ur kroppen...
vet inte men börjar bli lite nojjig med att träna o lyfta tungt och så, kan det påverka blindtarmen?

Rock out with your cock out!