I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Folkhögskola

Övrigt - Blandat

2006-07-23 21:29

Folkhögskola

Jag går rakt på sak utan en massa jävla förklaringar:

1. Finns det någon folkhögskola utan inrikting?

2. I så fall, någon speciell skola ni har att rekomendera? Helst ska den ligga i Göteborg eller Stockholm (har planer på att flytta till självaste skolan och då vill jag helst komma bort från staden jag bor i nu.)

3. Om det nu finns, är det svårt att få jobb i framtiden utan någon speciell utbildning?

Jag vill helst jobba på något café, det jobbet skulle passa mig bäst.

4. Skulle jag få massa krångel utan någon inriktning till det? Eller måste jag hitta någon folkhögskola där de inriktar sig på mer restaurang hållet? Om det nu finns? Gör det det?

5. Någon som har erfarenheter från folkhögskolor?
Hur var det att gå där, vad gick ni, bodde ni där, i så fall vad låg summan att bo på där?

Kom gärna med andra bra saker som kan vara bra att veta. För jag är verkligen ute efter någon typ av skola som kan passa mig. Jag har alltid haft svårt för skola och nu vill jag verkligen ta tag i det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.