I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mellanöl lyckades igen

Övrigt - Blandat

   

2006-07-22 18:23

Mellanöl lyckades igen

Detta är en fortsättning på min andra tråd där jag pierca näsan på fyllan. Piercing i näsan filmen

Igår skulle jag ta det lungt, men en kompis lillasyrra skulle ha fest så jag drog dit för att hålla vakt åt fjortisarna och snacka med mina polare som satt där och grilla. Vi börja prata om min film där jag pierca mig i näsan med en kanyl. Just då dyker en tjejkompis upp med en ny stav till tungan. Medans hon byta stav kom min smarta kompis på att vi skulle trycka igenom hennes läkarstav genom mitt öra. Så vi slog vad om det.

Vadet var att hon skulle trycka igenom den helt platta bottnen, 1.2 mm tjocka staven genom min örsnibb och om jag då inte rörde en min, skulle jag få en utekväll av mina vänner. Efter en hel del öl, är jag inte den som säger nej, så det blev ju givetvis så.

Efter en tids tryckande var det hela klart. And for the record, i won :D Så ikväll ska jag få en gratis fylla på en nattklubb här i Helsingborg.

Tyvärr var det för mörkt för att filma det hela. Blev bara en svart film typ. Annars skulle ni fått sett det hela i en ny version.

Tog ett foto precis på hur skiten ser ut. Det ser väl okej ut antar jag. Aja, skitsamma, orkar inte skriva mer nu. Här är fotobeviset iallafalll