I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur man inte skriver ett CV

Övrigt - Blandat

   

2006-07-19 13:54

Hur man inte skriver ett CV

Sitter på jobbet och får in ansökningar efter ansökningar där då denna anökan dök upp.

Tjena, tåg studenten innan sommaren började, och direkt efter åt började jag jobba uniflex. Blev inhyrd av teleperformance nordic som telefonist.blev sparkad från jobbet eftersom dom inte hade någon ordning på ekonomin och deras anställda. Tog mitt jobb på allvar och skötte det med bra resultat. Söker nu ett företag som er som behandlar sina anställda med respekt är ett serigöst företag som vet vad ni håller på med.
Så hör av er så fort som möjligt, eftersom de finns andra platser på andra jobb som väntas att fyllas i!

Har tidigare jobbat som lokalvårdare åt fortum service. På eget mål och ansvaratt över en liten grupp. Min utbildning är Data/elektriker, men eftersom framtiden är mörk över yrket data. Så ska jag spara pengar till körkort samt pengar till utbildning.

Vad som får mig till en ledare/vinnare!
En ledare ska veta sina brister och sina fördelar. Kunna behärska lugnet. skapa en trygg atmosfärs så ingen i grupp ska känna sig utanför. Vad som får en vinnare att gå vinna igen! Envishet att våga ha humöret upp och se framåt.

tycker de va rätt kul att läsa:)

Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!