I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vattenpipor

Övrigt - Blandat

2006-07-17 03:40

Vattenpipor

Ja blir tokig. Har letat fanatiskt nästan.
Är de nån som vet nånstans i närheten av avesta där man kan köpa vattenpipor?
Västerås va närmaste stället ja hitta.. Men de borde väl finnas närmare , eller?

formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-07-17 04:38
beställ över internet, är väl enklast? t.ex. HÄR
Tell them it's okay even though it's fucked.

2006-07-17 04:54
finns väl på de flesta turklivsen?

2006-07-19 19:30
xavante P12
Haha, den är nedstängd, så de blev inte så bra..

Narki P19 & AFASI83 P23
Thnx. Ska titta ;P

formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan

2006-07-19 19:33
i södertälje... där kan du köpa... eller i malmö
Hasch och Kokain - Bajensvin!

2006-07-19 19:39
Ett varningens ord bara. Vattenpipa är "coolt" typ i max två månader, sen tröttnar man på skiten, och om du tänkt röka annat än tobak i den så kommer det gå åt helvete.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"

2006-07-19 19:58
Jag har fan rökt annat än tobak...det har funkat...en gång tog min tobak slut...och i o med att jag satt intill en rosenbuske så började jag plocka rosblad :)

Funkade fint faktiskt...inte som tobak men de smakade gott...

Finns på sveavägen precis innan webbhallen...en lite tobaksbutik...dom har en bild på en pipa på skyltfönstret så de e ganska svårt att missa...
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife.
Le King of LocKing: E.Z. Lock

2006-07-19 20:01
_Spanky P18
Nära avesta ? ;P

Shakes P19
Bara smaksatt tobak för min del :)
O ja tror inte ja "tröttnar" på de.. Har inte gjort de hittills?

Funkaholic P21
Ahh, får kika de då, nästa gång ja är där.

2006-07-19 20:03
fick en vattenpipa av min mamma, hon köpte den i egypten : ) det ni ; )

galet soft

2006-07-19 20:14
Triple5Soul

Fan va nice...skulle vilja fixa en ny...
Min har några år på nacken... Köpte min i ett icke sönderbombat Irak 2002 ... Det du ;)
A man is a man all his life. But a woman is only sexy until she becomes your wife.

2006-07-19 20:17

2006-07-19 20:19
adoler P2
Tack, men ja har redan blivit tipsad om den ;P

2006-07-19 20:43
Fast.. Ja är inte sådär jätteinne på att beställa från internet..
En affär, som man går in i, betalar o tar me sej grejen o går..
That's the shit.

2006-07-19 21:54
Ok men all ni som röker da...

Det finns många sätt att lyckas med en vattenpipa...ja menar det är ju inte bara att tända skiten som med en cigg...

Vattnet: Hur varmt eller kallt?

Tobaken: mycket eller lite? ihop tryckt eller luftigtg utsprädd?

Kol: Hur mycket och hur ska den staplas?

Foliet: Hur många hål? Hur stora? och vart är dom placerade?

Själv brukar jag ta Kallt vatten, med lagom luftigt utsprädd tobak och 2 st vattenpipskolbitar som jag staplar så att dom inte täcker för hålen i foliet`, som jag gör små i mitten.

2006-07-19 23:20
Gopher sa det som nånannan sa....

Där hittas även jätte fina tips

GLÖM INTE BLÖTT PAPPER ÄR VATTENPIPANS BÄSTA VÄN!
DJ

2006-07-20 13:10
assa, ja kopte en vattenpipa , i zinkensdamm ett antal veckor sen, ja kopte da ocksa tobak. nar jag har "mekkat" o borjat puffa sa smakar de inte ett skit :O ja fattar inte va ja gor for fel!!?? snalla kan ngn hjalpa mig det borjar bli irriterande och kanns som sloseri med pengar...

ps. sorry men mitt tangentbord har ej svenska karaktarer ds..

2006-07-20 13:22
det finns ju vattenpipor i rinkeby och överallt i stort sett i sthlm

2006-07-20 13:40
Har man en tillräckligt bra pipa med fint kol och färsk tobak behöver man ingen folie. Men sitt inte och panikpuffa på pipan för då smakar det skit hur som helst :)
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!