I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tappade biljetter/SJ

Övrigt - Blandat

2006-07-12 22:41

Tappade biljetter/SJ

Om man har tappat bort sina bljetter, finns det någon möjlighet att få ut nya om man har bokningsnummer/id och allt sådant?

Kundtjänsten stängd. Ingen telefon, ingen mail-kundtjänst. Därför frågar jag här. Måste veta så fort som möjligt.

2006-07-12 22:42
Gissning: Tror inte det.

När biljetterna hämtas ut lär det ju markeras i databasen deras så att man inte ska kunna hämta ut flera gånger. Du måste nog komma i kontakt med någon.
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!

2006-07-12 22:47
Om du köpte dem med ditt kort eller om de på något annat sätt är kopplade till ditt namn så borde det gå.
Har du däremot bara bokningsnummer och de inte är kopplade till ditt namn på något annat sätt så kommer det nog inte funka, för då kan du inte bevisa att det är just dina biljetter.
I might be wrong... but you're just plain stupid!

2006-07-12 22:58
annars borde det ju gå om du spärrar de borttappade biljetterna, dvs om dom nu är knutna till dig personligen
Wisdom is wonder

2006-07-12 23:53
vaniljj F26 men det är de ju inte...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-13 00:25
du kan åka på ditt bokningsnummer, det är jag helt säker på!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-13 11:16
jag har åkt på bokningsnummret ett flertal gånger.. fast då har biljetterna iof aldrig varit uthämtade utan det har varit så att jag inte hunnit!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go