I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Pinsamma Sms felskickningar?

Övrigt - Blandat

   

2006-07-10 13:34

Pinsamma Sms felskickningar?

Såhär är det. Igårkväll skulle jag skicka ett Sms till tjejen som är i sitt sommarhus över sommaren. Utan att gå in på detaljer så kan jag ju säga att det är ett sånt sms som man skickar till tjejen och som man inte vill att nån annan ska se.

När jag skulle skriva ett nytt sms så kom frågan "vill du fortsätta på ditt gamla medelande" (sånt händer om man avbrutit ett gammalt) utan att bry mig tryckte jag "ja" och tog bort det gamla medelandet och skrev ett nytt. Men problemet var att när jag tryckte två ggr på vidare för att komma till "nummersida" så stod det redan ett nummer där. Och eftersom man trycker två ggr så råkade jag skicka smset till det nummret. Jag insåg snabbt att det inte var tjejens nummer och fick panik och hammrade på mobilen för att avbryta. men försent.

"medelande sent" i min panik skulle jag sudda och ha mig och råkade dessutom skicka samma sms en gång till till samma person (fråga mig inte hur..)

Det visade sig att det gick till en polare som absolut inte skulle läsa vad som var ämnat för flickan.

Skickade några ogenomtänkta paniksms med dåliga bortförklaringar. men det finns inte ens chans att han går på det så nu är det bara att stålsätta sig för en viss grad av hån.

finns inte mycket jag kan göra mer än att våndas och lida.

Därför vill jag höra andra som kanske skickat andra pinsamma saker fel. så att jag kan må lite bättre iallafall :D

Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.