I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skyddatnummer samtal (Går det att ändå se numret?)

Övrigt - Blandat

   
Lyricist

2006-07-09 00:25

Skyddatnummer samtal (Går det att ändå se numret?)

Nu har några flickor ringt mig några gånger och sjungit i telefonen och pratat med överdriven dialekt och liknande.
Just precis nyss ringde en flicka (säkerligen samma person) och frågade om hon fick chans på mig. Det börjar bli störande.

Okey om någon "busringer", men inte flera gånger i följd, det blir ju bara tråkigt och förstör själva busringningsspänningen.
Givetvis använder dessa flickor Dolt nummer, och jag kan på så sätt inte veta vilka dessa små lustigkurrar är.

Men vet någon av er, något sätt att överkomma detta Skyddade nummer. Okej, finns begränsningar.. jag hade inte tänkt köpa ett datorsystem för niohundrasextiotretusenfyrahundrafemtiot vå kronor, men finns det ett enklare sätt?

Jag kanske borde ringa kontantkortsoperatören först, men hey. Whoa vet alltid allting om allt... what so ever-- Så någon sitter nog inne på lite hjälp åt mig.